رئیس تبلیغات اسلامی مشگین‌شهر:

نزدیک به 500 نفر در مساجد شهرستان مشگین‌شهر معتکف شدند

حجت الاسلام نعمتی گفت: نزدیک به 500 نفر در شهرستان مشگین‌شهر در مراسم اعتکاف شرکت کردند که اکثریت این افراد را خواهران تشکیل داده اند.
کد خبر: ۸۶۶۳۸۰۰
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۰

حجت الاسلام نعمتی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشگین‌شهر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از مشگین شهر گفت: ثبت نام از معتکفین از روز شنبه هفته گذشته اغاز شده بود که در طول زمان ثبت نام نزدیک به 500 نفر اعم از خواهران و برادران جهت حضور در مراسم اعتکاف ثبت نام کرده بودند که اکثریت ثبت نام کنندگان خواهران بودند.

وی افزود: با توجه به اینکه اکثر برادران مشغول به کار هستند و امکان تعطیلی کار و حضور در این رماسم را ندارند از این رو استقبال خواهران برای حضور در این مراسم بیشتر بود.

وی خاطر نشان کرد: معتکفین از روز چهارشنبه بعد از نماز مغرب و عشاء در مساجد مورد نظر حضور یافته و امشب (شنبه) بعد از نماز مغرب و عشاء مراسم اعتکاف پایان یافته و از مساجد خارج خواهند شد.

حجت الاسلام نعمتی گفت: عمده شرکت کنندگان در این مراسم معنوی نوجوانان و جوانان هستند که در طول مدت حضور سه روزه در مساجد روزه دار بوده و با اجرای برنامه های مختلفی همچون دعا، قرائت قرآن، اقامه نمازهای یومیه، تشکیل حلقه‌های معرفتی، سخنرانی اساتید و ... از خداوند طلب مغفرت کردند.

وی تصریح کرد: این مراسم معنوی در مسجد جامع روستای آلنی و امامزاده سید ابراهیم لاهرود و امامزاده سید سلیمان فخرآباد، مسجد امام رضا(ع) و حضرت ابولفضل (ع) فرهنگیان مشگین‌شهر، مسجد فاطمیه و قاسمیه و همچنمین در مساجد روستای انار و رضی برگزار شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار