حلقه صالحین شهید محمد رضا مقبلی برگزار کرد
برای رسیدن به بی نیازی اقتصادی به کشور های استعمارگر و استکباری در کشور خودمان به سبک زندگی اسلامی ایرانی روی بیاوریم.
کد خبر: ۸۶۶۳۸۸۴
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸

به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج، بسیجیان حلقه صالحین شهید محمد رضا مقبلی حوزه مقاومت شهید رجایی ساردوئیه استان کرمان شهرستان درب بهشت اقدام به برگزاری اردوی کوهپیمایی با هدف پیدا کردن قارچ و سبزیجات کوهی کردند .

سرگروه این حلقه در خصوص تفکر اقتصاد مقاومتی و عدم مشابهت آن با ریاضت اقتصادی چنین توضیح داد: که هر فرد در مجموعه زندگی اسلامی خود باید توانایی رسیدن به فناوری تولید مایحتاج روزانه خود را بدون نیاز به بیرون از منزل داشته باشد مثل توانمندی ای که کشور هایی مثل ژاپن از دیرباز به عنوان یک رویا مطرح کردند و تاکنون به برخی از آنها دست یافتند.

 به عنوان مثال یکی از متفکرین ژاپنی طرحی را داشت که میتوانست در محدوده بالکن منزل خود تمام مایحتاج روزانه از جمله خوراک اساسی را تهیه نماید .

با توجه به مشکلات کشور در تهیه دارو باید برای رسیدن به بی نیازی اقتصادی به کشور های استعمارگر و استکباری در کشور خودمان به سبک زندگی اسلامی ایرانی روی بیاوریم تا در همه زمینه ها از معضلات و مشکلات فاصله بگیریم اما سبک زندگی ایرانی اسلامی یک سبک انفرادی نیست لذا باید در اجتماع اطراف خود تاثیرگذار باشیم.


ارسال نظرات