خبرهای داغ:
استاندار گلستان:

شویه نامه اجرایی اقتصاد مقاومتی استان گلستان با حساسیت بالا پیگیری شود

استاندار گلستان در نخستین جلسه شورای برنامه‎ریزی استان گلستان گفت: شویه نامه اجرایی اقتصاد مقاومتی استان گلستان با حساسیت بالا پیگیری شود.
کد خبر: ۸۶۶۳۹۷۷
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، حسن صادقلو در نخستین جلسه شورای برنامه‎ریزی استان گلستان در سال 1395 با بیان اینکه باید شیوه نامه اجرایی تهیه، تدوین و اجرای اقتصاد مقاومتی در استان گلستان با حساسیت بالایی پیگیری شود، گفت: دولت نسبت به اقتصاد مقاومتی مسئولیت خود را انجام می‎دهد وباید به  24 سیاست و 12 برنامه که روح اقتصاد مقاومتی است توجه شود.

وی با بیان اینکه باید کلید واژه‎های اقتصاد مقاومتی را درک کنیم و به آن بپردازیم، گفت: اقتصاد مقاومتی از سوی کل نظام بارها و بارها یاد شده و دولت نیز در این راستا وظایفی برعهده دارد لذا نیاز است برنامه‎ای برای کل اندام نظام تدوین شود.

استاندار گلستان ابراز داشت: شورای برنامه‎ریزی باید با دیده تعامل پیش برود و یکی از خواص تعاملی بودن تشکیل جلسه به صورت میزگردی و دو طرفه است.

صادقلو به میلاد با سعادت امیر المومنین امام علی(ع) و رحلت حضرت زینب(س) اشاره کرد و افزود: امام علی(ع) حکومت عدالت‎مندانه را بنیانگذاری کرد و حضرت زینب(س) به دنبال آن پیام این جکومت عدالت‎مندانه را در دل تاریخ اطلاع‎رسانی کرد.

وی با بیان اینکه اگر زینب(س) نبود کربلا در کربلا باقی می‎ماند، ابراز داشت: حضرت زینب(س) شخصیت بزرگی داشت و از طرف پیامبر اکرم(ص) و امام حسن(ع) و امام حسین(ع) مورد احترام ویژه‎ای بود و از این جهت  زینب (س) را بزرگترین بانوی هستی می‎توان برشمرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار