خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: امام جمعه کلیبر در جمع کارکنان سپاه این شهرستان با اشاره به اقتدار و عظمت سپاه گفت: دشمنان روز به روز در مقابل پیشرفت های سپاه به خصوص پیشرفت های دفاعی عاجز و درمانده می شوند و این درماندگی را با سخنان بیهوده و عصبانیت ابراز می دارند.
کد خبر: ۸۶۶۴۰۶۶
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در اذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدحسن موسوی سپاه را جندالله خواند و افزود: دشمن بداند که اراده خداوند این است که لشکریانش هرگز شکست را نخواهند پذیرفت و روز به روز توانمند خواهندشد.

وی بیان کرد: اگر نیروی دفاعی مملکت قوی باشد از گزند بیگانگان در امان خواهد بود و اگر ضعیف باشد، دچار شکست خواهد بود و به برکت انقلاب اسلامی و سپاه نیروی دفاعی ایران بسیار قدرتمند است و دشمنان آرزوی شکست ایران را به گور خواهند برد.

امام جمعه کلیبر در قسمتی از سخنان خود با تسلیت سالروز وفات حضرت زینب(س) اظهار داشت: حضرت زینت(س) با درایت و شجاعت پایه های کاخ ستم و یزیدیان را به لزه در آورد و با خطبه های آتشین آبروی یزید و یزیدیان را از بین برد و با وقار و عظمت و بدون اعتنا به یزیدیان و با شجاعت در برابر یزیدیان قد علم و از مظلومیت امام حسین(ع) دفاع کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها