مدیر عامل شرکت توزیع برق لرستان گفت: وزارت راه اعتبار 6 میلیاردی برق رسانی مسکن مهر لرستان را پرداخت نکرده است.
کد خبر: ۸۶۶۴۰۹۳
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، بحرینی در جلسه شورای مسکن استان لرستان که در استانداری برگزار شد، گفت: علی رغم امضای صورتجلسه در وزارت راه و شهرسازی برای پرداخت اعتبار شش میلیارد تومان جهت برق رسانی به مسکن مهر لرستان اما تاکنون ریالی از این اعتبار پرداخت نشده و هیچ اقدامی نیز در این زمینه صورت نگرفته است.
وی با بیان اینکه با توجه به کمبود اعتبار توان ادامه کار در مسکن مهر را نداریم افزود: اگر اعتباری در اختیار داشتیم حرفی از تخصیص اعتبار پیش بینی شده به میان نمی آوردیم اما واقعیت این است که دیگر توان نداریم.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری لرستان نیز در این جلسه با بیان اینکه برای افتتاح بیش از 2400 واحد مسکن مهر استان تا پایان خرداد سالجاری اعتباری برای نصب انشعابات را نداریم گفت: در گذشته پول انشعابات اخذ و هزینه شده اند و ما الان اعتباری نداریم؛ اما اجبارا کار را با وجود اینکه بدهی بالا می آوریم انجام می دهیم.
کرموند ادامه داد: بااین شرایط پیمانکار حاضر به کار کردن نیستند و حتی فروشندگان هم به جنس نمی فروشند و با این حال ضرورت دارد که برای تسریع در نصب انشعابات اعتباری به این شرکت اختصاص پیدا کند.

ارسال نظرات