خبرهای داغ:
امام جمعه قنوات

سپاه همواره از نهادهای تاثیرگذار نظام بوده است

امام جمعه شهر قنوات گفت: سپاه همواره از نهادهای تاثیرگذار نظام اسلامی و حافظ دستاوردهای انقلاب بوده است.
کد خبر: ۸۶۶۴۱۰۹
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴

حجت الاسلام عادلپور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم با تبریک آغاز سی و هشتمین سالروز فعالیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ابراز کرد: سپاه پاسداران به فرمان امام خمینی(ره) تشکیل شد و از همان ابتدا بر اساس ایمان و اعتقاد و ارزش های اسلامی، مشی علوی، آموزه های قرآنی و تبیعیت از ولایت را در سرلوحه اعمال خود قرار داد.

وی افزود: سپاه و بسیج در طول هشت سال جنگ تحمیلی از کیان نظام و انقلاب دفاع کردند و بعد از جنگ هم با رویکرد، مقابله با جنگ نرم و توجه به سازندگی و اقتصاد مقاومتی در بازسازی ایران اسلامی تلاش وافر نمودند.

امام جمعه شهر قنوات در ادامه خاطرنشان ساخت: دشمنان نظام اسلامی در دوران بعد از جنگ، تهاجم فرهنگی وسیعی را آغاز نمودند و بحمدالله نیروهای سپاه و بسیج با اجرای برنامه های ارزشی و فرهنگی گسترده در سطح کشور، توطئه های دشمنان را ختثی کردند.

وی در پایان تصریح کرد: سپاه پاسداران از جمله نهادهای مقدس و تاثیرگذار نظام است که در طول انقلاب، همواره پشتیبان دستاوردهای انقلاب بوده و نام پاسداران شهید در دوران پس از پیروزی انقلاب، دفاع مقدس و دفاع از امنیت و دفاع از حرم های اهل بیت(ع) می درخشد.


ارسال نظرات