رئیس اداره زندان شهرستان مشگین‌شهر:
این اداره سعی دارد با توسعه فعالیت‌های اشتغال با همکاری بنیاد تعاون زندانیان استان از دغدغه‌های مددجویان در زمینه کاریابی و اشتغال و تامین معیشت خانواده‌های‌شان بکاهد.
کد خبر: ۸۶۶۴۱۲۶
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حسین اکبرنژاد در جلسه بررسی توسعه اشتغال زندانیان مشگین‌شهر اظهار داشت: در راستای اجرایی کردن برنامه‌های توسعه اشتغال در زندان‌های استان، زندان مشگین‌شهر توانست با همکاری بخش خصوصی 12 زندانی دیگر را در حوزه تولید وارد بازار کار کند.
 
وی افزود: با توجه به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر اقدام و عمل در حوزه اقتصاد مقاومتی ما نیز بر آن شدیم تا در اجرای سیاست‌های کلی نظام و رسیدن به هدفگذاری‌های مصوب سازمانی در حوزه اشتغال با مذاکره با بخش خصوصی و متقاعد کردن مدیر کارگاه سبدسازی مشگین‌شهر شاهد ورود این تعداد از مددجویان زندان شهرستان مشگین‌شهر به عرصه تولید باشیم.
 
رئیس اداره زندان شهرستان مشگین‌شهر با اشاره به تاکیدات دین مبین اسلام برای کسب روزی حلال تصریح کرد: اگر زمینه برای اشتغال جوانان فراهم باشد به همان میزان از آسیب‌های اجتماعی کاسته خواهد شد.
 
اکبرنژاد با اشاره به اینکه مقوله بیکاری ریشه اصلی ناملایمات و آسیب‌های اجتماعی است، بیان کرد: این اداره سعی دارد با توسعه فعالیت‌های اشتغال با همکاری بنیاد تعاون زندانیان استان از دغدغه‌های مددجویان در زمینه کاریابی و اشتغال و تامین معیشت خانواده‌های‌شان بکاهد.
 
رئیس اداره زندان شهرستان مشگین‌شهر گفت: با توجه به این سیاست در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل شاهد افزایش آمارهای اشتغال مددجویان در زمینه تولید خواهیم بود و امیدواریم که بخش خصوصی به یاری ما بشتابد.
 
وی اظهار کرد: این شهرستان ظرفیت آن را را دارد که در بخش اشتغال مولد به ویژه در حوزه کشاورزی و صنایع مرتبط با آن موفق‌ترعمل کند که باید از ظرفیت‌های موجود به نحو احسن و شایسته‌ای استفاده شود.
ارسال نظرات