خبرهای داغ:
حمله انتحاری به محل تجمع اعضای گروه تروریستی احرار الشام در ادلب، به کشته شدن یک فرمانده ارشد و 9 نفر دیگر از اعضای این گروه منجر شده است.
کد خبر: ۸۶۶۴۱۳۳
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، منابع خبری مستقر در سوریه می‌گویند روز شنبه انفجار یک بمب در شهر «بنیش» ادلب به کشته شدن دستکم 10 نفر از اعضای گروه تروریستی «احرار الشام» منجر شده است.

پایگاه المصدر نوشته است که «ماجد حسین الصادق» ملقب به «اسلام ابو حسین» از فرماندهان ارشد این گروه هم در میان کشته شدگان این حمله انتحاری است، که تصور می‌شود توسط داعش انجام شده است.

شاهدان می‌گویند این انفجار پس از آن رخ داده که فردی با موتور سیکلتی مملو از مواد منفجره، خود را در نزدیکی محل تجمع اعضای احرار الشام منفجر کرده است. 

بر اثر این انفجار حدود 40 نفر، از جمله اعضای احرار الشام و همچنین غیرنظامیان، زخمی شده‌اند که حال برخی از آن‌ها وخیم گزارش شده است. 

سه ماه قبل هم اعضای داعش «عبدالقادر الضبعان» از اعضای ارشد احرار الشام را در ادلب اعدام کردند. 

گفته می‌شود صدها نفر از وابستگان به داعش به صورت مخفیانه در ادلب و شهرهای حومه آن حضور دارند. در هفته‌های گذشته درگیری بین گروه‌های تروریستی در این منطقه تشدید شده است. احرار الشام هفته گذشته چند روستای تحت کنترل داعش را به تصرف خود درآورده بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها