کتاب مشکین‌شهر و دانشمندان که به بررسی تاریخ، فرهنگ، جغرافیا و رجال علمی منطقه پرداخته است با تخفیفات ویژه عرضه می‌شود.
کد خبر: ۸۶۶۴۱۴۵
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از مشگین شهر، مرتضی کرامتی مولف کتاب مشکین‌شهر و دانشمندان در این کتاب سعی کرده است به بررسی تاریخ، فرهنگ، جغرافیا و رجال علمی منطقه بپردازد و موقعیت استراتژیک شهرستان را به طور مبسوط بررسی کند.

بررسی خاندان صفوی و موقعیت و نقش آنها در منطقه، تاریخ تصوف و عرفان، فهرست آثارتاریخی، و جاذبه های گردشگری،تاریخ اداره‌ها و نهادهای فرهنگی و علمی و اولین‌های منطقه از دیگربحث های موجود در این کتاب است.

سیر زندگانی و بررسی آثار علما، فلاسفه، فقها، فضلا، عرفا، شعرا، شهداء از دیگر بخش‌های این کتاب می‌باشد.

جلد اول کتاب نفیس مشکین‌شهر و دانشمندان پس از چندین سال تلاش مولف به صورت مصور و بالغ بر هزار صفحه به زیور طبع آراسته شد و برای اولین بار در طول تاریخ مشکین‌شهر سیر مبسوط تاریخ و فرهنگ و تمدن منطقه مورد بررسی قرارگرفت.

تاریخچه امامزاده‌ها و بررسی بقعه های متبرکه از دیگر مزینات این اثر می‌باشد.

این کتاب با مقدمه عارف بالله، حکیم فرزانه حضرت آیت الله علامه حاج شیخ محمدصالح کمیلی خراسانی(دامت برکاته) مزین گشته و در انتشارات میراث ماندگار استان قم به زیور طبع آراسته شده است.

در راستای ترویج فرهنگ و تمدن اسلامی منطقه وآشنایی جوانان و اهالی و ادارات با مفاخر علمی و مذهبی وتاریخ و جغرافیای منطقه انتشارات میراث ماندگار در یک اقدام فرهنگی بر آن شدند با تخفیف ویژه و به طوراقساطی این کتاب نفیس را عرضه نمایند.

این کتاب با قیمت 900.000 ريال است که با تخفیف 500.000 ريال عرضه می‌شود. و در صورت عدم توانایی می‌توانند با اقساط دوماهه پرداخت نمایند.

ادارات ونهادهای فرهنگی اگر بالای 20 جلد کتاب خریداری نمایند می‌توانند از تخفیفات ویژه نیز استفاده کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره09147064733آقای کریمی تماس حاصل نمایید.

مرکز فروش خیابان امام خیابان ابوذرکافی نت آذربایجان

ارسال نظرات