رئیس جدید ستاد بازسازی عتبات نمین منصوب شد

اکبر ورودی به عنوان رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان نمین منصوب شده و از زحمات چندین ساله جعفر اصغری رئیس اسبق ستاد قدردانی شد.
کد خبر: ۸۶۶۴۱۵۲
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از نمین، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اردبیل در جلسه این ستاد در شهرستان نمین با تشریح اقدامات انجام یافته در بازسازی بارگاه های ائمه اطهار(ع) اظهار کرد: در کشور عراق گنبد تخریب شده امام حسن عسگری (ع) واقع در سامراء در حال باز سازی است.

اسفندیار هوشیار گفت: با توجه به احداث ساختمان های بلند در اطراف حرم حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، ترفیع گنبد و گلدسته های حرم این امام همام به ارتفاع هفت متر و احداث صحن حضرت فاطمه الزهراء (س) در بارگاه ملکوتی حضرت علی (ع) به مساحت 220 هزار مترمربع که فاز اول زیارتی صحن به مساحت 85 هزار متر مربع همزمان با در ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) افتتاح شد.

وی گفت: بقیه کارها در برنامه کاری ستاد بازسازی عتبات عالیات بوده و در حال اجرا می باشد که تا آخر شهریور ماه فاز زیارتی اتمام خواهد یافت.

فرهاد عبدالعلی پور فرماندار شهرستان نمین با اشاره به مقام و منزلت ائمه معصومین (ع)، عظمت بخشی به گنبد و بارگاه ایشان را وظیفه آحاد مسلمانان علی الخصوص شیعیان داشته و آگاه سازی مردم برای هرگونه مساعد ممکن به ستاد بازسازی عتبات عالیات برای هزینه کرد در بازسازی گنبد و بارگاه ملکوتی ائمه اطهار (ع) را از اولویت ها و وظایف مسئولین شهرستان دانست.

در پایان این جلسه اکبر ورودی یه عنوان رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان نمین معرفیو از زحمات چندین ساله جعفر اصغری رئیس اسبق ستاد قدردانی شد.

ورودی همچنین رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نمین است.

ارسال نظرات