خبرهای داغ:

آیین عطرافشانی مزار شهدای مدافع حرم در قم برگزار شد

آیین عطرافشانی مزار شهدای مدافع حرم همزمان با سالروز وفات عقیله بنی هاشم‌(س) با حضور کارکنان، مدیران و اعضای پایگاه بسیج استانداری قم و خانواده‌های معظم شهدا در قم برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۶۴۲۰۷
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعبدالله هاشمی مشاور فرهنگی استاندار قم در این مراسم که در آرامستان بهشت معصومه برگزار شد، طی سخنانی با تبیین ابعاد زندگانی زینب کبری(س) بر لزوم تلاش در مسیر بهره‌مندی از سجایای اخلاقی و رفتاری آن حضرت تاکید کرد.

وی از حضرت زینب(س) به عنوان اسوه صبر، بردباری و شجاعت یاد کرد و افزود: امروز عطر یاد حضرت زینب(س) و پیام استقامت و صبر آن بانوی بزرگ اسلام در فضای هر کوی و برزن ایران اسلامی پیچیده است.

مشاور استاندار قم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم و تجلیل از رشادت‌های این عزیزان در پاسداری از حرم اهل بیت(ع) تصریح کرد: در سایه مجاهدت و جانفشانی مدافعان حرم، داعش جرأت نزدیک شدن به حرم این بزرگواران را ندارد.

هاشمی همچنین ضمن ارج نهادن به صبر و بردباری خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم، آنان را ادامه دهندگان راه حضرت زینب(س) دانست و افزود: آن حضرت بهترین اسوه و الگو برای تحمل داغ شهادت این شهدا است.

در پایان آیین عطرافشانی مزار شهدای مدافع حرم، همراه با ذکر توسل و سوگواری وفات عقیله بنی هاشم(س) با حضور کارکنان، مدیران و اعضای پایگاه بسیج استانداری قم و نیز خانواده‌های معظم شهدا برگزار شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار