جانشین فرماندهی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:

نیاز امروز کشور ما بصیرت است

نیاز امروز کشور ما بصیرت است بنابراین باید متوجه هدف دشمنان اسلام بوده یک گام فراتر از آنها برداریم.
کد خبر: ۸۶۶۴۲۶۷
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، جانشین فرماندهی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در مجمع عالی بسیج شهرستان طارم به نامگذاری شعار سال از طرف مقام معظم رهبری به سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل اشاره کرد و گفت: ایشان بیش از ۱۰ سال پیش برای تحقق اقتصاد کشور حساسیتها و دغدغه هایی داشتند که امسال باید متفاوت تر از سالهای گذشته بوده تا بتوانیم در مقابل هجمه های دشمنان اسلام ایستادگی کنیم.

سرهنگ رضا حسینی افزود: هدف از برگزاری این مجمع عالی بسیج شناسایی و توجه به چالش ها، آسیبها و اتفاقاتی که در سطح شهرستان مطرح است، می باشد.

وی اظهار داشت: موضوعات بومی و محلی مطرح شده در این مجمع به استان جهت ارزیابی و سپس برای تأمین اعتبار به سازمانهای بالاتر ارجاع داده خواهد شد.

جانشین فرماندهی سپاه استان زنجان خاطرنشان کرد: هدف کشورهای غربی از ورود به ایران این است که ما بصورت غیرمستقیم وابسته به آنها باشیم واقعیت این است اگر اقتصاد مقاومتی بصورت عملی اجرا شود احتیاج به هیچ کشوری را نخواهیم داشت.

حسینی در ادامه تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی یعنی ما به هیچ کشوری نیازمند نبوده بلکه خودمان تولید کننده و به حرکت والایی که داریم برسیم.

این مسئول اظهار داشت: شهرستان طارم بعنوان قطب کشاورزی در سطح استان و کشور مطرح است بنابراین مسئولین و بسیجیان باید از برنامه های بومی محلی بیشتر استقبال کرده و از ظرفیت های موجود در این منطقه استفاده بهینه کرده خصوصا در زمینه های فرهنگی ، اجتماعی ، اقتصادی و … تلاش نمایند.

جانشین فرماندهی سپاه استان زنجان با اشاره به مسائل سیاسی روز افزود: نیاز امروز کشور ما بصیرت است بنابراین باید متوجه هدف دشمنان اسلام بوده یک گام فراتر از آنها برداریم همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی توطئه های کشورهای غربی را پیش از اینکه مطرح کنند متوجه و آگاه است.

حسینی با اشاره به آغاز انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی گفت: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی همه باید به پای صندوقهای رأی آمده و افرادی را که مد نظرشان است و شناخت کافی دارند انتخاب کنند اگر چنانچه شناخت کافی ندارند از افراد متدین که آگاهی و اطلاعات بیشتری دارند یاری بجویند.

همچنین در این مراسم فرماندهی سپاه ناحیه طارم ضمن خیرمقدم گویی خدمت حاضرین در این مراسم توضیحاتی را در رابطه با موفقیت مجمع عالی بسیج شهرستان طارم در طول سالهای اخیر ارائه داد و در ادامه سید افضل موسوی بعنوان رئیس مجمع عالی بسیج شهرستان طارم انتخاب شد.

گفتنی است، مجمع عالی بسیج شهرستان طارم با حضور جانشین فرماندهی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان و بسیجیان و مسئولین ادارات شهرستان طارم در سالن اجتماعات سپاه ناحیه طارم برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار