محمود پاک نیت در گفتگو با «بسیج»:
بازیگر سینما و تلویزیون گفت: اینکه به بعضی از بازیگران جوان و تازه وارد صرفا به خاطر داشتن چهره زیبا و یا دادن پول نقش می دهند خیانت به سینمای ما است.
کد خبر: ۸۶۶۴۲۷۴
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹
محمود پاک نیت بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج، گفت: اینکه به بعضی از بازیگران جوان و تازه وارد صرفا به خاطر داشتن چهره زیبا و یا دادن پول نقش می دهند خیانت به سینمای ما است.

وی افزود: ما سینمای محکم و ریشه ای داریم ولی متاسفانه افرادی که دنبال سودجویی هستند از کسانی استفاده می کنند که هیچ زمینه بازیگری ندارند و اگر هم داشته باشند برای هدف دیگری وارد سینما شده اند و هیچ ربطی به فرهنگ سازی و کار هنر ندارند.

پاک نیت تصریح کرد: متاسفانه این مسئله در سینمای ما در حال حاضر شدید شده البته عده ای هستند که با این موضوع مبارزه می کنند ولی بعضی ها هم فقط به جیبشان توجه دارند مردم در بعضی از فیلم ها فقط چهره ای خاص می بینند که می توانستند در هر جای دیگر نیز ببینند ولی هنر در وجود این بازیگران نیست مقصر کسانی هستند که این افراد را وارد سینمای ما می کنند.

وی اظهار داشت: این مسئله به تدریج تاثیر خود را گذاشته و این چیزی که ما می بینیم در واقع دیگر هنر نیست بلکه تجارتی است که بالاخره در یک جایی به بن بست خواهد رسید و دیگر راه فراری هم برای چنین اشخاصی باقی نمی گذارد چرا که به این روند عادت کرده اند.

این بازیگر سینما و تلویزیون گفت: با همه این مسائل سینمای ریشه ای ما هنوز هست و کار خود را می کند و مردم هم استقبال می کنند و در فروردین امسال دیدیم که فیلم های شاخص که مورد نظر مردم بود فروش های قابل توجهی داشت و مردم استقبال کردند ولی بدنه ناسالم سینما را ممکن است مردم ببینند ولی به یک جایی می رسند که دیگر بن بست است و رها می کنند و زیان را کسانی می بینند که این اشخاص را وارد سینما کرده و بدنه سینما را به یک پوسیدگی رسانده اند.

ارسال نظرات