جلسه جی نف(GNAF) به ریاست عادل علیپور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۶۴۳۱۹
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری در این جلسه با بیان این مطلب که استان زنجان در میزان پیشرفت اجرای طرح ملی"جی نف" رتبه سوم را در کشور دارا است، گفت: با توجه به اینکه استان زنجان بعنوان قطب IT کشور محسوب می شود این جایگاه باید ارتقاء یابد.

علیپور"جی نف" را طرحی عام المنفعه دانست و افزود: برای اجرای این طرح، بهنگام سازی نقشه ها ضروری است و باید همه دستگاههای اجرایی و شهرداری مساعدت لازم را بعمل آورند.

امعاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری در ادامه بر استمرار جلسات مرتبط و شروع همزمان اجرای طرح در همه شهرهای استان برای ایجاد رقابت بین شهرها تأکید نمود و اظهار داشت: امیدواریم تا پایان بهار این طرح به اتمام رسد.

در ادامه جلسه مدیر کل پست بانک استان به ارائه گزارشی از میزان پیشرفت اجرای طرح "جی نف" پرداخت و گفت: در سال گذشته، 383 هزار مکان شهری را بر روی نقشه های ماهواره ای بروز رسانی و 195 هزار نقطه شهری کددار شدند.

مهدی فخربین سبحانی افزود: از 180 هزار کل اماکن روستایی در سال گذشته، 82 هزار نقطه روستایی بروز رسانی و 98 هزار مکان روستایی باقیمانده نیز برای سال جاری پیش بینی شده است.

سبحانی پلاک کوبی را نیز از جمله برنامه های اولویت دار برشمرد و افزود: در شهر زنجان نیاز به پلاک کوبی وجود دارد و در تلاشیم پلاک کوبی شهر را شروع کنیم.

گفتنی است "جی نف" طرح ملی یکسان سازی نشانی پستی است و سبب می شود که آدرس نویسی بر اساس کد پستی ده رقمی انجام شود و شهروندان بتوانند از کد پستی ده رقمی که تنها نماینگر هویت مکانی یک فرد است، بهره مند شوند.

ارسال نظرات