خبرهای داغ:
توانا با اشاره به غارت اموال بلوکه ایران توسط آمریکا گفت: این اقدام مراکز به اصطلاح بین‌المللی نشان داد که عداوت دشمنان ایران با لبخند تلطیف نمی‌شود.
کد خبر: ۸۶۶۴۳۳۴
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۴
عباس توانا، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز در جمع شورای بسیج دانشجویی این دانشگاه با بیان اینکه برداشت دو میلیارد دلاری از اموال بلوکه ایران نتیجه عملکرد سه ساله دستگاه دیپلماسی است، گفت: این اقدام مراکز به اصطلاح بین‌المللی نشان داد که عداوت دشمنان ایران با لبخند تلطیف نمی‌شود و تنها عاید تساهل مسئولان امر دیپلمات، فشار بیشتر آمریکا و متحدانش را به دنبال خواهد داشت.

وی افزود: ابتدا گفتند یک دوره کوتاه مربوط به اعتمادسازی است اما این دوره کوتاه به ظاهر پایان ندارد و فقط ایران است که باید اعتماد طرف مقابل را جلب کند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز اضافه کرد: مسئولان آنقدر لبخند زده و سکوت کرده‌اند که غارت بیت‌المال نیز ارزشی برای موضع‌گیری در پیششان ندارد.

توانا با بیان اینکه ریاست محترم جمهور شخصاً باید پاسخگوی غارت دو میلیارد دلاری باشد، ادامه داد: رئیس جمهور باید در سیاست خارجی تجدیدنظر کند چرا که سه سال می‌گذرد و تقریباً اتفاقی خاصی رخ نداده است.

وی خواستار موضع‌گیری قاطع دولت نسبت به این برداشت دو میلیارد دلاری شد و با تأکید بر پیگیری حقوقی بیان کرد: رابطه ما با دنیای غرب به رابطه برّه و گرگ تبدیل شده است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز با بیان اینکه کم آزمون ندادیم، تصریح کرد: غارت دو میلیارد دلاری نتیجه دیپلماسی منفعلانه لبخند است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها