خبرهای داغ:
به همراه دستگاه‎های اجرایی برتر ستاد دهه فجر گلستان،

خبرگزاری بسیج به عنوان رسانه برتر گلستان تجلیل شد

با حضور استاندار گلستان از دو خبرنگار خبرگزاری بسیج داود خاندوزی و فریده ستایشگر خبرنگار خبرگزاری شبستان به عنوان رسانه‎های برتر ستاد دهه فجر به همراه دستگاه‎های اجرایی تجلیل شد.
کد خبر: ۸۶۶۴۳۶۸
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، حسن صادقلو ظهر امروز در همایش تجلیل از برترین‎های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی و سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان گلستان گفت: دهه فجر یک فرصتی است که در آن ثمرات انقلاب اسلامی متجلی می‎شود.

وی با بیان اینکه دهه فجر برگرفته از دهه محرم است، افزود: اگر مهمترین اقدامات ملت ایران را در دهه‎های اخیر مورد بررسی قرار دهیم متوجه می‎شویم که بسیاری از برنامه‎ها از دهه محرم منشاء گرفته است.

استاندار گلستان ابراز داشت: مدیریت فرصت‎ها در دهه مبارک فجر موضوعی است که حائزه اهمیت است و اگر می‎خواهیم برنامه‎های خوبی در دهه فجر داشته باشیم باید از امروز برنامه ریزی کنیم.

صادقلو با بیان اینکه در دهه فجر باید میراث‎دار انقلاب باشیم، افزود:  دهه فجر دهه گرامی‎داشت کسانی است که فجر آفرین بودند.

گفتنی است از فرمانداران شهرستان کلاله، گنبد کاووس و آق قلا، و در بین دستگاه‎ها و نهادها اداره کل تبلیغات اسلامی، سپاه نینوا گلستان، صدا و سیما، صنعت و معدن و تجارت کمیته کودک و نوجوان و ترغیب مذاهب اسلامی و در بین شوراهای هماهنگی تبلیغات اسلامی اداره شهرستان گنبد کاووس، کردکوی و بندرترکمن با لوح تقدیر تجلیل شد.

گفتنی است از دو خبرنگار رسانه‎های برتر فریده ستایشگر خبرگزاری شبستان و داود خاندوزی خبرنگار خبرگزاری بسیج در استان گلستان به همراه دستگاه‎های اجرایی برتر ستاد دهه فجر تجلیل و قدر دانی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها