نشست بررسی عملکرد 3 ساله دولت با سخنرانی حسن عباسی در دانشگاه مازندران برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۶۴۳۷۲
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۰



خبرگزاری بسیج مازندران، میلاد حسن‌پور با اشاره به اینکه حدود سه سال از عمر دولت یازدهم گذشته و این دولت در سال پایانی‌اش قرار دارد،اظهار کرد: به منظور بررسی عملکرد دولت در حوزه‌های مختلف، خصوصا حوزه سیاست خارجی، نشستی با عنوان «بررسی عملکرد 3 ساله دولت یازدهم» با حضور حسن عباسی، رئیس مرکز دکترینال بدون‌مرز، 20 اردیبهشت‌ماه جاری در دانشگاه مازندران برگزار می‌شود.


وی افزود: بسیج دانشجویی دانشگاه مازندران به منظور تبیین اهداف انقلاب اسلامی و همچنین گسترش فضای آزاد اندیشی در دانشگاه، برنامه‌های مختلفی را در طول ترم برگزار می‌کند.


مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه مازندران با بیان اینکه بسیج در برنامه‌هایش تلاش می‌کند تا به طور کاملا فراجناحی عمل کند، اضافه کرد: برگزاری برنامه مناظره با حضور صادق زیباکلام از برنامه‌هایی بود که به‌ همت بسیج‌دانشجویی برگزار شد و بسیج‌دانشجویی برخلاف دیگر جریان‌های سیاسی که شعار آزادی بیان سر می‌دهند، به این شعار عمل می‌کند.


حسن پور در پایان با بیان اینکه بسیج دانشجویی برای روز 20 فروردین برنامه‌ای با سخنرانی دکتر زاکانی تدارک دیده بوده، که متاسفانه به گفته مسئولان دانشگاه به دلیل نداشتن بودجه کنسل شد، تاکید کرد: طبق فرموده رهبر انقلاب باید فضای نقد و آزاد اندیشی در محیط‌های علمی و دانشگاهی ایجاد شود تا بتوانیم در حوزه‌های مختلف به پیشرفت دست پیدا کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها