سرزمین علویان نباید در معرض اشاعه بی حجابی و بی‌عفافی قرار گیرد

متاسفانه در بعضی از واحدهای تولیدی و شرکت‌های مازندران ، پوشش زنان با نظر کارفرمایان مشخص می شود این در حالیست که سرزمین علویان نباید در معرض اشاعه بی حجابی و بی عفافی قرار گیرد.
کد خبر: ۸۶۶۴۳۸۵
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۴




خبرگزاری بسیج مازندران، رئیس اتحادیه زنان کارگر مازندران در مصاحبه اخیر خود از اخراج زن کارگر مازندرانی به دلیل حجاب خبر داد.

زهرا صادقی گفت: دغدغه امروز زنان کارگر امنیت اخلاقی است.

وی با اشاره به این‌که پوشش زنان کارگر مازندران را کارفرمایان مشخص می‌کنند، اظهار داشت: زنان کارگر در کنار دغدغه‌های مادر بودن و همسر بودن ، دغدغه از بین بردن مشکلات اقتصادی خانواده را هم دارند.

رئیس اتحادیه زنان کارگر مازندران با بیان این‌که 8هزار زن مازندرانی عضو انجمن زنان کارگر این استان می‌باشند ، افزود: بعضی شرکت‌های خصوصی مازندران علی‌رغم اینکه حداقل دستمزد قانونی را به کارگران زن نمی‌پردازند، بلکه هزینه سرویس را هم از حقوق آنها کم می‌کنند.

عضو هیات مدیره شورای عالی زنان کارگر کشور با اشاره به این‌که زنان کارگر در کنار امنیت شغلی به امنیت اخلاقی نیز نیاز دارند، تصریح کرد: در همین استان مازندران یکی از کارگران زن به دلیل آنکه حاضر نشد چادرش را کنار بگذارد از کارش اخراج شد.

وی در پایان یادآور شد: متاسفانه در بعضی از واحدهای تولیدی و شرکت‌های مازندران ، پوشش زنان با نظر کارفرمایان مشخص می شود .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار