خبرگزاري بسيج: بسیجيان فرهنگي كانون فرهنگيان سپاه ولایت تبریز در دوازدهمین جشنواره علمی پژوهشی رتبه های سوم را ازآن خود کردند.
کد خبر: ۸۶۶۴۳۹۷
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۹

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج درآذربایجان شرقی، قاسم همتي گفت: خوشحالیم که بسیج در عرصه علمی و پژوهشی، اقدامات خوبی را انجام داده و در دست اجرا دارد.

وی با اشاره به این نکته که سال 94 «سال اقتصاد مقاومتی و اقدام وعمل» نام دارد، گفت: این روزها اقتصاد در سطح جامعه مسئله است و یکی از چالش‌هایی که با آن مواجه هستیم، چالش اقتصادی است ولی راه حل مسائل اقتصادی الزاماً اقتصادی نیست و می‌توان در دو بخش فرهنگ و علم جست‌وجو کرد کهپایه و اساس این دودر آموزش و پرورش گذاشته می‌شود.

همتي خاطرنشان كرد: بر این اساس مجموعه آموزش و پرورش و دستگاه تعلیم و تربیت، وظیفه بنیادی پیدا می‌کند و همین موضوع موجب می‌شود تا بسیج فرهنگیان از این موارد غافل نباشد و تا کنون اقدامات خوبی انجام شده است که جشنواره‌ های علمی پژوهشی، از جمله این آثار خوب است.

آقای خلیل نصیری نصب و خانم نازنین دشتبان نیز در این جشنواره با موضوع احساس مسئولیت معلمی در تعلیم و تربیت توانستند مقام کسب کنند.

در این جشنواره همچنین رتبه  سوم استانی با موضوع جایگاه آموزش و پرورش و معلم در تقویت و غیرتو عفت عمومی به حوریه لسانی از ناحیه 1 تبریز، رتبه سوم استانی با موضوع جایگاه آموزش و پرورش و معلم در تقویت و غیرت و عفت عمومی به منیره آلچا لانلو و شکوفه خلیل پور ازناحیه 1 تبریز، رتبه سوم استانی با موضوع آموزش و پرورش، معلم و مسائل اخلاقی جامعه به مریم علیقلی پور فرزانی ازناحیه 1 تبریز رسید.


ارسال نظرات
پر بیننده ها