نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان، گفت: بهسازی مسجد ملااسماعیل یزد تا پیش از ماه رمضان انجام شود.
کد خبر: ۸۶۶۴۴۱۰
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری در دیدار استاندار یزد با وی، در ارتباط با مسجد ملااسماعیل یزد که نماز جمعه یزد در این مسجد اقامه می‌شود اظهار داشت: در قسمت بانوان این مسجد، رمپ و شیبی که در نظر گرفته شده، نیاز به تعمیر و بهسازی دارد.

وی افزود: بهتر است که این بهسازی تا پیش از شروع ماه مبارک رمضان آغاز شود تا در این ماه که میزان حضور افراد در مسجد افزایش پیدا می‌شود، با مشکل مواجه نشویم.

امام جمعه یزد خاطرنشان کرد: مشکل دیگری که در زمینه این مسجد وجود دارد، بحث کولرهای این مسجد هست که با توجه به تابستان گرم، باید مورد توجه قرار گیرد.

ناصری خاطرنشان کرد: منزل مرحوم آقای شیخ که اقداماتی در آن انجام شده را برای ستاد تفسیر در نظر گرفتیم که به صورت نیمه کاره باقی مانده و باید اقدامات لازم در رابطه با تکمیل آن انجام شود.

نماینده ولی فقیه در استان یزد تصریح کرد: با توجه به اینکه امسال بحث آموزش تخصصی تفسیر را برای یزد گرفتیم، باید جایی برای آن در نظر گرفته شود و شروع به کار کنیم.

ارسال نظرات