نرم افزار اندروید "شهید منتظر قائم" همزمان با برگزاری کنگره شهید شاخص سال در یزد رونمایی شد.
کد خبر: ۸۶۶۴۴۱۶
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، نرم افزار اندروید شهید محمد منتظر قائم همزمان با برگزاری کنگره شهید مبارزه با نفوذ که به مناسبت معرفی این شهید بزرگوار به عنوان شهید شاخص سال برگزار شده بود، رونمایی شد.

محمد اسلامی مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان یزد در حاشیه این کنگره در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اینکه امسال سردار شهید محمد منتظرقائم به عنوان شهید شاخص مبارزه با نفوذ معرفی شده، سازمان بسیج دانش‌آموزی در راستای معرفی این شهید بزرگوار وادای دین به تمامی شهدا به ویژه شهید منتظرقائم اقدام به تهیه این نرم افزار کرده است.

وی تصریح کرد: در این نرم‌افزار اندرویدی که توسط دانش‌آموزان بسیجی عضو گردان سایبری این سازمان تولید شده، بخشهای گوناگونی اعم از معرفی ابعاد گوناگون شخصیتی این بزرگوار در قبل از انقلاب و بعد از انقلاب و همچنین تصاویری از دوران زندگی این شهید در نظر گرفته شده است.

اسلامی با بیان اینکه به حادثه طبس نیز در این نرم افزار اشاره شده تصریح کرد:‌در بخش حادثه طبس به وضعیت ایران در قبل از حادثه طبس و علت شعار مرگ بر آمریکا ملت ایران می‌پردازد و به وضعیت آمریکا بعد از حادثه طبس اشاره می‌شود.

وی ادامه داد: در بخش دیگری از این نرم‌افزار کلام امام خمینی(ره) در رابطه با استکبار بیان و در بخش کلام رهبری، سخنان ایشان از سال 68 تاکنون در زمینه نفوذ به صورت دسته‌بندی شده ارائه گردیده است.

محمد اسلامی مسئول سازمان بسیج دانش آموزی در پایان اظهار داشت: استفاده از نمادها وطراحی های جذاب وبخشهای مختلف و دسته بندی شده از نقاط قوت این نرم افزار بوده که افراد می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به آدرسwww.yazd.beest.ir این نرم افزار را دریافت نمایند.


ارسال نظرات