فرماندار تفت در مراسم تودیع و معارفه روسای آموزش‌وپرورش تفت گفت: با جلسات و بررسی‌هایی که انجام دادیم، نظر مدیرکل آموزش‌وپرورش بر روی آقای «مهدیان» بود.
کد خبر: ۸۶۶۴۴۲۱
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از تفت: فرماندار تفت در مراسم معرفی رئیس جدید آموزش‌وپرورش تفت با اشاره به حدیثی از امام صادق (ع) به بیان ویژگی‌های مدیریت و حکومت از منظر اسلام پرداخت.

«محمود زارع رشکوئیه» افزود: امروز مراسم تکریم از شخصیتی است که دو سال مسئولیت امر تعلیم و تربیت فرزندان این شهرستان را بر عهده داشته است و بعد از 30 سال خدمت به‌افتخار بازنشستگی نائل‌آمده است.

وی افزود: در این دو سالی که فلاح نژاد ریاست آموزش‌وپرورش تفت را بر عهده داشت به‌خوبی بر مدیریت توانمند و خدمات وی واقف بوده و هستم و پیگیری‌های دلسوزانه او را دیدم.

رئیس شورای آموزش و پروش تفت، فلاح نژاد را شخصیتی علمی، توانمند، پیگیر و متدین دانست و ابراز امیدواری کرد: انشاء الله در هر منصب و فعالیت که خواهند بود؛ موفق باشند.

عالی‌ترین مقام اجرایی شهرستان تفت در بخش دیگری از سخنان خود نیز گفت: گستردگی و اهمیت حوزه فعالیت آموزش‌وپرورش باعث شد تا به دنبال فرد توانمندی باشیم که بتواند خلأ مدیریت را پر کند؛ با جلسات و بررسی‌هایی که انجام دادیم، نظر مدیرکل آموزش‌وپرورش بر روی آقای «مهدیان» بود.

وی صادق مهدیان را نیز فردی توانا و آشنا به حوزه کاری تعلیم و تربیت دانست و ابراز امیدواری کرد: ان‌شاءالله جناب مهدیان نیز همچون مدیریت قبلی بتوانند، خدمات شایسته‌ای را به علم و تربیت جامعه تفت ارائه کنند.

فرماندار تفت در آخرین بخش سخنان خود، توصیه‌هایی را برای مدیریت جدید آموزش‌وپرورش تفت داشت و گفت: همه تلاش خود را باید برای رشد و شکوفایی بیش‌ازپیش مجموعه آموزش‌وپرورش تفت داشته باشید؛ مردم انتظار دارند متولی آموزش جامعه بهترین عملکرد را داشته باشد.

وی ادامه داد: استفاده ازنظر کارشناسان و ایجاد اتاق فکری برای مشورت و پیشبرد همه‌جانبه حوزه تعلیم و تربیت شهرستان تفت، امر ضروری است که باید در دستور کار قرار گیرد.

فعالیت به‌دوراز حواشی از آخرین و مهم‌ترین توصیه فرماندار تفت بود و گفت: سالم نگه‌داشتن فضای تربیتی از حواشی و قرار گرفتن در فضایی آرام، همدل و زیبا نقش مهمی در شکوفایی مجموعه دارد؛ باید نقدها، نظرات و توصیه‌های همه اقشار و سلیقه‌ها را بشنوید و بکار ببندید.

ارسال نظرات