در پی انتشار اخباری مبنی بر «اخذ مجوز غیر قانونی کانون بسیج هنرمندان شهرستان اردکان برای گرفتن مجوز اجراء نمایش»، رضا صفدرخان، مسؤل کانون بسیج هنرمندان جوابیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۸۶۶۴۴۲۲
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردکان؛ در پی انتشار اخباری در فضای شبکه های اجتماعی توسط برخی سایت ها مبنی بر «اخذ مجوز غیر قانونی کانون بسیج هنرمندان شهرستان اردکان برای گرفتن مجوز اجراء نمایش» ، رضا صفدرخان، مسؤل کانون بسیج هنرمندان جوابیه ای صادر کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

با سلام؛ بنده آنقدر شهامت دارم که اگر خودم و یا زیر مجموعه ام کاری اشتباه و یا غیر قانونی دچار شویم عذر خواهی کنیم. حقیقت آن ست که به دلیل راهنمایی های ناصحیح و قابل فهم نبودن بعضی از اصطلاحات بنده ناخواسته نه از روی قصد و غرض در مسیر ساخت و اجرای نمایش « حامد عسل بابا» ، دچار عمل غیر قانونی شدم ، معیار بنده قانون بوده ، هست و خواهد بود.

ما قبلا در مسیر ساخت و اجرای نمایش « وقتی شیطان در می زند» کاملا طبق قانون عمل کرده و هرگز مرتکب هیچ گونه کار غیر قانونی نشدیم و البته در تمامی برنامه های دیگر کانون نیز مثل بر پایی جشنواره ها و نمایشگاه ها و یا تولید آثار هنری و برگزاری محافل هنری ادبی و همچنین کلاس های آموزشی همین گونه بوده است ، لذا بر خود لازم دانستم تا در این خصوص از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اردکان و رئیس محترم آن جناب آقای محمد علی زمانیان و همچنین انجمن هنرهای نمایشی شهرستان اردکان و مسؤل محترم آن جناب آقای علی هاتفی و البته اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد عذر خواهی کنم .

بنده تمامی صحبتهایی که از قول اینجانب در شبکه های مجازی و یا سایت ها قرار گرفته را تکذیب و عواقب حقوقی آن را بر عهده شخصی می دانم که تنظیم کننده و قرار دهنده این مطالب در شبکه های مجازی و سایت ها بوده است و البته نسبت به بعضی از مطالب که از سوی زیر مجموعه بنده بیان شده و مصداق بی ادبی و بی احترامی بوده است را به شدت محکوم کرده و مراتب اعتراض و تذکر خود را به آن شخص رسانده ام و همچنین از ساحت مقدس آن هنرمندانی که مورد بی ادبی و بی احترامی قرار گرفته اند غذر خواهی می کنم.

گر چنانچه شخصی بخواهد زیر سایه بسیج هنرمندان دست به بی احترامی ، حاشیه سازی و یا بی قانونی بزند ما در همکاری با او تجدید نظر خواهیم کرد اما از آنجا که اطلاع دارم عده ای فضای بی ادبی و بی احترامی و یا حتی تهمت را بر علیه ما به وجود آوردن ولی علی رغم این هم آن شخص مورد نظر غذر خواهی کرده و هم بنده زیرا یک هنرمند متعهد و ارزشی و به معنی واقعی هنرمند حقیقی علاوه بر معیار قانون معیار اخلاق هم مد نظرش است .

در پایان تمامی هنرمندان را به همکاری و تعامل، دوستی و صمیمیت دعوت می کنم.

ارسال نظرات