حجت الاسلام حسینی:مبارزات ملت حق طلب علیه استکبار و سر دادن شعار مرگ بر آمریکا، یک شعار سیاسی نیست، بلکه نماد برائت از کفار و انزجار از دشمنان اسلام است که ریشه در آموزه های دینی دارد.
کد خبر: ۸۶۶۴۴۶۹
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم؛ حجت الاسلام حسینی در یادواره شهدای مدافع حرم و شهید منتظر قائم با اشاره به واقعه طبس، گفت: واقعه طبس درس عبرت و بصیرت برای ملت ایران است. مردم به خاطر همین بصیرت و آگاهی با حضور خود اجازه نداده اند که کج اندیشانی که هنوز خواب آمریکا را می بینند به عنوان عناصر نفوذی، سیر انقلاب و بستر خروش ملت علیه سردمداران کفر را منحرف کنند.

حسینی تصریح کرد: مبانی مبارزه و مذاکره ما با آمریکا و اسرائیل صرفاً جنبه سیاسی ندارد، بلکه این جایگاه اعتقادی است که موجب اختلاف شده است؛ مبارزات ملت حق طلب علیه استکبار و سر دادن شعار مرگ بر آمریکا، یک شعار سیاسی نیست، بلکه نماد برائت از کفار و انزجار از دشمنان اسلام است که ریشه در آموزه های دینی دارد.

وی خاطرنشان کرد: اگر امام خمینی(ره) آمریکا را دشمن شماره یک ما معرفی نکرده بود، هرگز باورمان نمی شد که کانون همه دشمنی ها با ایران، آمریکا است. اما کسانی که خود را منتصب به بیت امام می دانند و می گویند امام هرگز مرگ بر آمریکا نگفتند، جوانک هایی هستند که از وقایع آگاه نیستند.

امام جمعه ابرکوه یادآور شد: بحث مبارزه با آمریکا یک جریان مقطعی نیست و اگر عده ای تصور می کنند سرانجام آمریکا با ایران تعامل خواهد کرد، این نهایت ساده اندیشی است. زمانی آمریکا با ایران تعامل می کند که ملت ایران ذلیلانه ترین موقعیت از جانب این شیطان بزرگ را پذیرا باشند.

حجت الاسلام حسینی ضمن اشاره به در پیش بودن انتخابات، تأکید کرد: باید برای حضور حداکثری مردم در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی آگاهی بخشی صورت گیرد تا مردم هوشیارانه و عالمانه پای صندوق های اخذ رأی حضور یابند. مردم شهرستان باید گزینه ای را انتخاب کنند که در بخش خدمت رسانی، توانمندی و تجربه کافی داشته باشد.


ارسال نظرات