خبرهای داغ:
با حضور مشاور فرمانده سپاه و اساتید حوزه و دانشگاه صورت گرفت؛

مراسم تجلیل از خانواده‌های شهدای مدافع حرم در قم

همایش تجلیل از خانواده‌های شهدای مدافع حرم با حضور اساتید حوزه و دانشگاه و رزمندگان دفاع مقدس در قم برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۶۴۴۷۷
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مراسم تجلیل از خانواده‌های شهدای مدافع حرم بعد از ظهر امروز در سالن دکتر قربان‌نیای دانشگاه مفید و با حضور مرتضی محمدی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه، محمد عاملی مدیر امور فرهنگی دانشگاه، اساتید و هیئت علمی این دانشگاه برگزار شد.

در این مراسم از خانواده‌های شهیدان محمدحسین سراجی، سعید سامان‌لو، مهدی علی‌دوست، علی‌اکبر عربی، عبدالصالح زارع، سجاد روشنایی، مهدی صابری، مجتبی حسینی، مصطفی موسوی، پیمان موسوی، محمدعلی قلی زاده و محمود هاشمی تجلیل شد.

خسرو عروج در این مراسم گفت: در یادواره‌‌های شهدا هم باید از خاطرات و سیره شهدا گفته شود و هم مسائل روز کشور و دنیا مورد تحلیل قرار بگیرند تا جوانان نه تنها با گذشته افتخار آمیز تاریخ کشور آشنا شوند بلکه به بصیرتی عمیق در زمینه شناخت رخدادهای جهانی دست پیدا کنند.

مشاور فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: دفاع از حریم اهل بیت در کشورهای دیگر یک مسیر جهان‌شمول است و همه مردم دنیا می‌توانند در این حماسه شرکت کنند چون مسأله دفاع از اسلام مخصوص یک کشور یا یک گروه خاص نیست.

وی ادامه داد: امروز شاهد این هستیم که حتی افراد غیرمسلمان در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل مشغول حماسه‌آفرینی هستند و این امر جای افتخار دارد که همه مردم با هر دین و فرهنگی بصیرت لازم را در زمینه شناخت دشمنان بشریت به دست آورده‌اند و برای نابودی آن‌ها می‌جنگند.

اجرای سرود توسط گروه جانبازان قمر بنی هاشم و مداحی توسط ابوذر بیوکافی از دیگر بخش‌های این همایش بود.
ارسال نظرات