خبرهای داغ:
یکی از مراجع تقلید گفت: آیت‌الله شاه آبادی خدمات شایسته‌ای ارائه کردند و از اساتید موفق دانشگاه بودند و از عمق وجود برای شهادت اقدام کردند و در نهایت جان خود را در این راه از دست دادند.
کد خبر: ۸۶۶۴۴۸۰
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله محمد علوی‌گرگانی ظهر امروز در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت شهید آیت‌الله شاه آبادی با اشاره به جایگاه و اهمیت شهدا اظهار کرد: هر اندازه درباره شهدا مطالب بیان کنیم، نمی‌توانیم حق آنها را ادا کنیم.

وی خاطرنشان کرد: مقامی بالاتر از شهادت نداریم، باید بتوانیم از جایگاه و مقام شهدا درس‌آموزی لازم را داشته باشیم و استفاده لازم را ببریم.

این مرجع تقلید با بیان اینکه کسی که در راه خدا به شهادت برسد از اموات نیست، گفت: شهدا زنده هستند و زندگی و حضور خارجی دارند، اثرات حضور آنها قابل مشاهده است.

وی عنوان کرد: برخی اوقات شهدا حرکات ما را متاثر می‌کنند، جان دارای ارزش است، ولی انسان شهادت‌طلب آن را در طبق اخلاص قرار می‌دهد و فداکاری می‌کند.

آیت‌الله علوی گرگانی با اشاره به جایگاه آیت‌الله شاه آبادی گفت: ایشان خدمات شایسته‌ای ارائه کردند و از اساتید موفق دانشگاه بودند و از عمق وجود به سوی شهادت رفتند و در نهایت جان خود را در این راه از دست دادند.

وی خاطرنشان کرد: هر اندازه درباره شهدا سخن بگوییم، کم است، از بیان برخی از توصیف‌ها و مطالب در زمینه شهدا عاجز هستیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها