مسئول عقیدتی سیاسی سپاه روح‌الله گفت: تبیین اندیشه‌های شهید مطهری در سطح جامعه یکی از اهداف مهم هفته عقیدتی ـ سیاسی در سپاه است.
کد خبر: ۸۶۶۴۴۹۳
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۱

سرگرد پاسدار محمد طاعتی در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج استان مرکزی، با اشاره به فلسفه هفته عقیدتی ـ سیاسی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و اهداف ستاد بزرگداشت این هفته اظهار داشت: تبیین اندیشه‌های شهید مطهری در سطح جامعه یکی از اهداف مهم هفته عقیدتی ـ سیاسی در سپاه است.

وی افزود: ایام شهادت شهید والامقام استاد مطهری مناسب‌ترین زمان برای نام‌گذاری هفته عقیدتی است چرا که رسالت اصلی عقیدتی ــ سیاسی در سپاه پاسداران همان افزایش معنویت و بصیرت در کارکنان و بسیجیان است.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه روح‌الله تصریح کرد: استاد شهید مطهری الگو و اسوه مربیان عقیدتی بودند از این رو یکی از وظایف عقیدتی سیاسی سپاه تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی پاسداران، سربازان و بسیجیان است.

طاعتی ادامه داد: تقویت بنیه اعتقادی و بصیرت سیاسی نیروهای سپاه و بسیج یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است که بی‌توجهی به آن مانع تحقق اهداف و رسالت سپاه و بسیج خواهد بود.

وی افزود: ارتقای روحیه ولایت‌مداری، عمق‌بخشی آموزش‌های معنوی و ارتقاء بینش دینی و بصیرت بخشی سیاسی از رسالت‌های عقیدتی سیاسی در سپاه است، ساختن سرمایه انسانی سپاه در ابعاد معنوی، اعتقادی، سیاسی و در مجموع تمامی موضوعات تربیتی رسالت خطیری است كه از ماموریت سنگین و مهم این نهاد ناشی می‌شود.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه روح‌الله با اشاره به لزوم تبیین اندیشه‌ها و آثار استاد شهید مطهری گفت: استاد شهید مطهری با آثار و بیان خویش در پیروزی انقلاب اسلامی نقش بسزایی داشت، ایشان اندیشمندی فرزانه و عالمی فرهیخته بودند شناخت زمان و تشخیص مشکلات از جمله کارهایی بوده که این معلم بزرگ انجام داد.

طاعتی در پایان خاطرنشان کرد: آثار ارزشمند این دانشمند و عالم فرزانه هنوز راهگشای ماست وظیفه ما این است که افکار و اندیشه‌های وی را برای نسل جوان تبیین کنیم همچنین با معرفی آثار این شهید اندیشمند به عنوان الگو و اسوه‌ای برای مربیان عقیدتی مطرح شود.

انتهای پیام/
ارسال نظرات