معاون ارتباطات پژوهشكده مجازي تربيت اسلامي در گفتگو با "بسيج":

همایش ملی نماز در فرهنگ رضوی برگزار می‌شود

معاون ارتباطات پژوهشكده مجازي تربيت اسلامي از برگزاري همایش ملی نماز در فرهنگ رضوی از سری برنامه های چهاردهمین جشنواره بین المللی امان رضا(ع) پژوهشکده مجازی تربیت اسلامی بنیان سازمان بسيج طلاب خراسان رضوي خبر داد.
کد خبر: ۸۶۶۴۵۰۳
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۴
محمد احمدآبادي در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري بسيج در خراسان رضوي، بيان داشت: به مناسبت میلاد با سعادت حضرت امام رضا(ع) و حضرت معصومه (س) و بزرگداشت حضرت احمد بن موسی (ع) و همزمان با دهه کرامت، پژوهشکده مجازی تربیت اسلامی بنیان سازمان بسیج طلاب و روحانیون خراسان رضوی همایش ملی نماز در فرهنگ رضوی را برگزار می کند.

وي تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب با تمرکز و پرداختن جدی به امر نماز و توسعه و ترویج فرهنگ نماز به لحاظ کمی و کیفی در سطح جامعه را فلسفه برگزاری این همایش بزرگ عنوان کرد.

احمد آبادي در خصوص اهداف این همایش ابراز داشت: اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی در عرصه نماز، گسترش فعالیت های فرهنگی، هنری و پژوهشی مرتبط با نماز و سیره امام رضا(ع)، گرامیداشت تولیدکنندگان و پدیدآورندگان برتر آثار پژوهشی در زمینه نماز با الهام از آموزه های رضوی و اهل بیت(ع) و کمک به انتشار گسترده تر این آثار از اهداف این همایش است.

وی الزامات فراگیری فرهنگ نماز در سطح جامعه بر پایه فرهنگ رضوی، چگونگی نهادینه سازی فرهنگ نماز مبتنی بر فرهنگ رضوی در جامعه، توسعه کمی و کیفی فرهنگ نماز با تاکید بر آسیب شناسی فرهنگ نماز در بازار و گفتمان سازی نماز مبتنی بر فرهنگ رضوی زمینه ساز ایجاد تمدن اسلامی را از جمله محورهای این همایش برشمرد.

گفتنی است این همایش در تاریخ 21 مرداد سال جاری در دانشگاه علوم اسلامی رضوی در مجاورت مضجع شریف حضرت رضا(ع) برگزار می شود.

شایان ذکر است؛ علاقه مندان می توانند آثار خود را به ایمیل پژوهشکده (pmbonyan@yahoo.com) و یا به آدرس پستی دبیرخانه همایش استان به همراه لوح فشرده و قید مشخصات کامل نام و نام خانوادگی، مدرک و رشته تحصیلی، شماره تلفن و همراه، نشانی مکاتباتی و پست الکترونیکی ارسال و برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت پژوهشکده مجازی تربیت اسلامی بنیان (ebonyan.ir) مراجعه نمایند.

در خور ذکر است به 8 مقاله برتر جمعا مبلغ 100 میلیون ریال تعلق خواهد گرفت.


ارسال نظرات
پر بیننده ها