رئیس استانی دانشکده های فنی و حرفه ای لرستان:

ضرورت تکمیل خوابگاه دانشجویی دانشکده فنی دختران خرم آباد با گذشت 6 سال از شروع ساخت

رئیس استانی دانشکده های فنی و حرفه ای لرستان گفت: خوابگاه دانشجویی دانشکده فنی دختران خرم آباد با گذشت 6 سال از شروع ساخت و با 60 درصد پیشرفت فیزیکی نیمه تمام باقی مانده است.
کد خبر: ۸۶۶۴۵۳۷
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۵

قائدرحمتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، گفت: عملیات اجرایی خوابگاه دانشجویی دانشکده فنی دختران خرم آباد با بیش از 1000 متر مربع مساحت و با ظرفیت 300 نفر از سال 89 آغاز شده است؛ اما به علت نبود اعتبار با 60 درصد پیشرفت فیزیکی به صورت نیمه تمام باقی مانده است.

وی با بیان اینکه عملیات احداث خوابگاه دانشجویی دانشکده فنی دختران خرم آباد بدون موافقت نامه ساخت آغازشده است، افزود: بنابر توافق نامه ای که اخیرا با سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان لرستان منعقد شده است مقرر شد که 100 میلیون تومان برای ساخت این پروژه تخصیص یابد؛ البته تکمیل این پروژه نیازمند یک میلیارد تومان اعتبار است که امیدواریم این اعتبار از محل اعتبارات استانی و درآمدهای اختصاصی دانشکده تامین شود.

رئیس استانی دانشکده های فنی و حرفه ای لرستان از نهایی شدن توافق نامه ساخت سه کارگاه در آموزشکده های فنی و حرفه ای استان خبر داد و گفت: این کارگاهها با اعتبار هفت میلیارد و 300 میلیون تومان در آموزشکده های فنی دختران و پسران خرم آباد و آموزشکده فنی پسران بروجرد ساخته می شوند.

قائدرحمتی با بیان اینکه سه کارگاه مورد توافق جزو مصوبات سفر دولت قبل به استان لرستان بوده است ادامه داد: با توجه به مشکلات مالی دولت در حال حاضر امکان شروع ساخت سه کارگاه مورد توافق وجود ندارد و با این حال طی چند روز آینده عملیات احداث یک کارگاه در آموزشکده فنی دختران خرم آباد آغاز می شود.

وی با اشاره به اینکه هر کدام از کارگاههای مورد توافق در زمینی به مساحت 2500 متر احداث می شوند، ادامه داد: در حال حاضر 12 کارگاه در پنج آموزشکده فنی و حرفه ای استان وجود دارد که به علت قدیمی بودن فضای آنها در شان فضای آموزشکده ها و دانشجویان نیستند.

رئیس استانی دانشکده های فنی و حرفه ای لرستان تجهیز کارگاهها و آزمایشگاهها را از اولویت های سال 95 این دانشگاه برشمرد و گفت: در حال حاضر تجهیزات کارگاههای برق، الکترونیک، کامپیوتر و فناوری اطلاعات آموزشکده فنی پسران خرم آباد با اعتبار 200 میلیون تومان خریداری شده است و 120 میلیون تومان نیز برای تجهیز کارگاههای چهار آموزشکده دیگر استان پیش بینی است.


ارسال نظرات
آخرین اخبار