خبرهای داغ:
مدير عامل شرکت فولاد مبارکه:

افتخارات فولاد مبارکه در توليد و اقتصاد به برکت خون شهدا است

مراسم بزرگداشت سومين سالگرد دو شهيد نام آشنا از ديار سرزمينهاي نور(مجنون و پاسگاه زيد) که در سال 92 مصادف با شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در معراج الشهداي شرکت فولاد مبارکه به خاک سپرده شدند، با حضور جمعي از فرماندهان و رزمندگان دفاع مقدس، کارکنان سپاه ناحيه مبارکه، بسيجيان و کارکنان فولاد مبارکه برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۶۴۵۸۴
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج ، در اين آيين مدير عامل شرکت فولاد مبارکه ضمن گراميداشت ياد وخاطره شهداي 8 سال دفاع مقدس، شهداي به خاک سپرده شده در فولاد مبارکه را يادگاران 8 سال دفاع مقدس نام برد و گفت: افتخارات فولاد مبارکه در عرصه توليد و اقتصاد به برکت خون شهدا است.

بهرام سبحانی آرامش، امنيت، اشتغال و ... را از ديگر برکات ايثارگري شهدا نام برد و افزود: همه ما مديون رشادت، ايستادگي وجان فشاني شهدا هستيم و براي جامعه صنعت فولاد کشور افتخاري است که اين شرکت به عنوان مولود انقلاب در دوران جنگ تحميلي و زيرحملات هوايي وموشکي دشمن ساخته شد و عليرغم اينکه در نظر بعضي ها اميدي به راه اندازي اين شرکت نبود ولي به لطف خدا در آن شرايط سخت با ايستادگي، پايمردي و مقاوت فولاد مردان جبهه صنعت اين افتخار ملي به بار نشست و هم اکنون به عنوان بزرگترين توليدکننده فولاد در کشور و منطقه مطرح است.

وي افزود: وظيفه ما اين است که دينمان را نسبت به شهدا ادا نموده و با تأسي از بيانات مقام معظم رهبري که امسال را سال اقتصاد مقاومتي، اقدام وعمل معرفي نمودند، اين مسئوليت که بر عهده همه ما است به بهترين نحو انجام دهيم.

در ادامه این مراسم مسئول دفترهماهنگي تبليغات اسلامي نيز در جمع حاضرين ضمن گرامي داشت ياد شهدا با اشاره به سوره مبارکه آل عمران آيه 169 وَلا تَحسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلوا في سَبيلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحياءٌ عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ﴿169 و روايتي از حضرت رسول که ميفرمايند بهترين نوع مردن شهيد شدن در راه خداست گفت: شهدا زنده هستند وشاهد و ناظر اعمال ما مي باشند، پس بکوشيم تا شرمنده خون شهدا نباشيم و با کار و تلاش خود ادامه دهندگان راه آنان باشيم.

حجت السلام والمسلمين نبوي افزود: شهدا نياز به بزرگداشت ويادبود ندارند واين ما هستيم که به شهدا نياز وآنها را شفيع خود قرار مي دهيم. آنان با تأسي ازحضرت فاطمه زهرا (س)، اولين شهيده ولايت، بزرگترين سرمايه زندگيشان، جانشان را در راه خدا هديه نمودند تا به ما درس ايمان، شجاعت، ايستادگي، سخاوت، ولايت پذيري را بياموزند، بنابر اين ما در کنار مزار شهداي گمنام عهد مي بنديم که با کار وتلاش در شرايط اقتصاد مقاومتي با اقدام وعمل خود آن را به اثبات برسانيم.

حجت السلام و المسلمين نبوي در پايان از همه کساني که در برگزاري اين مراسم باشکوه کمک نمودند تشکر و قدرداني نمود.

ارسال نظرات