خبرهای داغ:
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت: مسئله نفوذ دشمن و بی‌توجهی برخی مسئولان‌ دستگاه‌های اجرایی بسیار خطر آفرین است و مدیران دستگاه‌های اجرایی مسئله نفوذ را فراموش نکنند.
کد خبر: ۸۶۶۴۵۹۰
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در مراسم اربعین شهدای گمنام که در حسینیه سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین برگزار شد اظهار داشت: با توجه به اینکه شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس پایه‌گذار مقاومت اسلامی در جامعه بودند از ارزش و جایگاه بالایی برخوردار هستند و همیشه یاد و خاطره آن‌ها زنده و ماندگار است.

وی عنوان کرد: مسئله نفوذ یکی از موضوعات مورد اهمیت و از دغدغه‌های مقام معظم رهبری است که در همین راستا باید مسئولان دستگاه‌های اجرایی در زمینه نفوذ دشمن به بخش‌های مختلف توجه لازم را داشته باشند.

عابدینی افزود: مسئله نفوذ دشمن و بی‌توجهی برخی مسئولان‌ دستگاه‌های اجرایی بسیار خطرآفرین است این در حالی است که توجه به این مهم سبب ستیز با دشمن به‌ویژه آمریکا می‌شود و ضرورت دارد تا حساسیت بیشتری نسبت به این موضوع نشان داده شود.

وی تصریح کرد: یاد و خاطره شهدا و آرمان‌های آن‌ها را نباید فراموش کرد چرا که شهیدان زنده هستند و نزد خدا از رزق‌ و‌ روزی و حیات الهی بهره‌مند می‌شوند.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه قرآن کتاب هدایت و زندگی و معیار سنجش اعمال انسان بوده در همین راستا شهدا در راستای این رسالت جهاد و شهادت دارند.

وی تصریح کرد:  شهدا دوران دفاع مقدس و مقاومت اسلامی را پایه‌گذاری کردند که در حال حاضر در جامعه جلوه‌های ایثار و مقاومت وجود دارد.

عابدینی افزود: شهدا با اهداف مختلفی به جنگ پرداختند که از جمله آنها می‌توان به حرکت مردم و جامعه به سمت بندگی، عبودیت و عدم اطاعت از استکبار اشاره کرد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها