رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان گفت: رسالت و وظیفه ما در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان ، حمایت از صنعت ، خصوصا صنایع کوچک و متوسط است.
کد خبر: ۸۶۶۴۶۰۰
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۵
به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان، بهروز اسودی در چهاردمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان با بیان اینکه حدود 99 درصد واحدهای صنعتی استان جز صنایع کوچک است، اظهار داشت: رسالت و وظیفه ما در این کارگروه حمایت از صنایع کوچک و متوسط است.

وی تصریح کرد ، در سیزده جلسه قبلی این کارگروه 130 مصوبه در جهت رفع موانع تولید استان تصویب شده است.

دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با بیان اینکه 44 درصد مصوبات این کارگروه اجرایی شده است گفت کلیه دستگاه های اجرایی باید با حساسیت خاص و نیت کمک به تولید استان در جهت اجرایی شدن مصوبات اقدام نمایند.

بهروز اسودی اظهار داشت ، در این جلسه مشکلات 7 واحد تولیدی صنعتی استان بررسی که امور بانکی ، مالیات ، تامین اجتماعی و امور زیربنایی از عمده ترین مسایل و مشکلات مطرح شده در این جلسه می باشد.

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان افزود ، از 301 مصوبه سیزده جلسه قبلی کارگروه 44 درصد مصوبات مربوط به اموربانکی ، 16 درصد مربوط به امور زیرساختی و زیربنایی ، 13 درصد مربوط به تامین اجتماعی و مابقی سایر می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها