با حضور مسئولین شهرستان خلخال رئیس جدید بهزیستی خلخال معرفی شد.
کد خبر: ۸۶۶۴۶۲۲
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال، در مراسمی با حضور فرماندار و معاون پشتیبانی و نیروی انسانی بهزیستی استان خانم دل انگیز مسروری به عنوان رئیس جدید بهزیستی خلخال حکم مسئولیت گرفت.

در این مراسم از زحمات پرویز مصطفایی رئیس سابق این مجموعه به پاس خدمات ارزشمند در طول 5 سال مدیریت شایسته وی در بهزیستی شهرستان تقدیر شد.

علی نظری شیخ احمد فرماندار خلخال گفت: به لحاظ اینکه شهرستان خلخال در اکثر شاخص های توسعه از متوسط استانی نیز پایین است نیازمند برنامه ریزی برای ایجاد اشتغال برای جوانان در روستا و شهر است و نیاز اشتغال یکی از اصلی ترین نیاز جوانان و مددجویان بهزیستی در خلخال بوده و این نیاز در اولویت برنامه ریزی در فرمانداری شهرستان قرار دارد.

در این مراسم پرویز مصطفایی ضمن ارائه گزارش عملکرد از فعالیت 5 ساله خود در سازمان بهزیستی گفت: رسیدگی به وضعیت مددجویان بهزیستی در اولویت اینجانب بوده وبنده در قالب سیاست به مسئولیت بهزیستی نگاه نکرده و همیشه خدمت به محرومان دربرنامه کاری اینجانب بوده است.

در این مراسم لوح سپاس و تجلیل بهزیستی استان اردبیل به پرویز مصطفایی اهدا و حکم مسئولیت خانم دل انگیز مسروری به عنوان رئیس جدید بهزیستی شهرستان خلخال اهدا شد.

ارسال نظرات