اداره کل راه و شهرسازی استان در اقدامی اسفبار تابوها و علایم مرتبط با آبگرم گیوی را با نام آبگرم خلخال در ورودی و خروجی استان و شهرستان نصب کرده که این امر موجب نارضایتی اهالی گیوی شد.
کد خبر: ۸۶۶۴۶۴۹
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کوثر، اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل در اقدامی اسفبار علایم و تابلوهای آبگرم گیوی را در ورودی و خروجی استان و شهرستان با نام و عنوان آبگرم خلخال نصب کرده که این امر موجب نارضایتی مردم شهر گیوی شده است.

این موضوع و مطرح بودن آبگرم گیوی با نام و عنوان آبگرم خلخال در سالهای گذشته نیز از سوی برخی از مسئولین تکرار شده بود و در پی این اقدام آنان، هم اکنون در برنامه های تلویزیونی از جمله تیتراژ برنامه گئجلر که از شبکه سبلان پخش می شود آبگرم گیوی را با نام آبگرم خلخال عنوان میکنند که جای بسی تامل دارد.

15 سال پیش بود که شهر گیوی بطور مجزا در همه امورات سیاسی و اجتماعی از شهرستان خلخال جدا شد و هم اکنون نام شهرستان کوثر را یدک می کشد.

متاسفانه موضوع عنوان آبگرم گیوی از همان سالها به نام آبگرم خلخال در سطح استان رواج یافته است که می بایست در جهت رفع این اخبار و رویداد های کاذب که موجب کدورت و ناراحتی بین اهالی دو شهرستان کوثر و خلخال می شود اقدامات شایسته ای از سوی مسئولین هر دو شهرستان شاهد بود.

بیانیه یا اطلاعیه زیر اعتراض مردم شهر گیوی را نسبت به این اقدام مسئولین نشان میدهد.

خبرگزاری بسیج از کوثر  جهت حل این مشکل به گفتگو با مسئولین شهرستان دعوت میکند و با هرگونه تجمع و اعتراض که قطعاَ نام و عنوان شهرستان را خدشه دار خواهد کرد مخالف است.

تصاویر بیشتر برای مطلب:

ارسال نظرات