خبرهای داغ:
رئیس اداره تبلیغات اسلامی تاکستان خبر داد:

اعزام ۵۹ مبلغ دینی به مساجد تاکستان

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تاکستان از اعزام و تمدید حکم ۵۹ نفر از مبلغین به مساجد این شهرستان از ابتدای سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۸۶۶۴۶۷۱
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت‌الاسلام مرتضی کریمی رئیس اداره تبلیغات اسلامی تاکستان تصریح کرد: در راستای اجرای اهداف سازمان تبلیغات اسلامی در مساجد و اماکن متبرکه و به منظور بهره مندی اقشار مختلف جامعه از برنامه های فرهنگی و تبلیغی، ۵۹ نفر از مبلغین به مساجد این شهرستان اعزام شدند.

وی افزود: مبلغین اعزامی به مساجد علاوه بر برگزاری نماز جماعت و بیان احکام شرعی به بیان تاریخ و عقاید اسلامی و برگزاری کلاس های تفسیر قرآن نیز اهتمام ویژه ای دارند.

رئیس تبلیغات اسلامی تاکستان با اشاره به نقش روحانیون و مبلغین در اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به جامعه اذعان داشت: مبلغین اعزامی به مساجد، مسائل روز را به مردم یادآوری می‌کنند و نقشه‌های دشمنان را در ضربه زدن به اصل ولایت فقیه و تهاجمات فرهنگی برای مردم بازگو خواهند کرد.

کریمی در پایان تصریح کرد: امروزه با گسترش ابزار و وسایل ارتباط جمعی مانند ماهواره و شبکه های گسترده اجتماعی از جمله اینترنت و استفاده دشمنان اسلام و انقلاب از این ابزارها برای ضربه زدن به افکار مردم، نیاز به آگاه‌سازی هر چه بیشتر اقشار مختلف از طریق فعالان حوزه فرهنگی است تا شدت آسیب پذیری در این حوزه کاهش یابد.

7001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار