امام جمعه ماسال:

ایران به ام‌القری جهان اسلام تبدیل شده است

امام جمعه ماسال گفت: ایران به ام‌القری جهان اسلام تبدیل شده است.
کد خبر: ۸۶۶۴۷۰۲
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ماسال، حجت‌الاسلام سیدهادی موسوی، امام جمعه ماسال عصر (5اردیبهشت) در اربعین شهدای گمنام این شهرستان و یادواره موضوعی «مساجد و دفاع مقدس» که در مسجد جامع برگزار شد اظهار کرد: یادواره مذکور در راستای زمینه سازی برگزاری کنگره ملی 8 هزار شهید گیلان با محوریت شهید «پرویز محبی» برگزار شده است.

وی با اشاره به جایگاه ویژه شهدا، افزود: ائمه(علیه‌السلام) عاشق شهادت بودند و امام علی(علیه‌السلام) از خداوند خواست تا جایگاه و منزلت شهدا را به ایشان عنایت کند. 

امام جمعه ماسال با بیان اینکه شهدا دارای مقام والایی نزد پروردگار هستند و مصداق کامل عند ربهم یرزقونند، گفت: همه شهدا دارای یک پیام هستند و همه ما باید ادامه دهنده راه آنها باشیم تا کشور را از دست توطئه‌های دشمنان در امان نگه داریم.

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) با رهبری داهیانه خود سبب تحول عظیمی در جهان شد که تحلیلگران از آن به عنوان زلزله قرن یاد می‌کنند، تصریح کرد: امام راحل مستکبران را به خاک ذلت کشاند و سبب پیروزی رزمندگان بسیجی شد.

 وی با بیان اینکه کشور ما به وسیله تلاش‌های رزمندگان و بسیجیان به ام‌القری جهان اسلام تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: اقتدار امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی را مدیون جانفشانی‌های رزمندگان و شهدا می‌باشیم.

امام جمعه ماسال با بیان اینکه یکی دیگر از افتخارات ملت ایران دفاع مقدس است، اظهار کرد: مردم در هشت سال دفاع مقدس بدون هیچگونه امکانات و با دست خالی و فقط با اراده و ایمان و گوش به امر ولایت توانستند در برابر رژیم بعث و همه کشورهایی که به این رژیم کمک می‌کردند ایستادگی کنند.

حجت‌الاسلام موسوی با بیان اینکه دفاع مقدس نقطه عطفی در تاریخ سی و هفت ساله انقلاب اسلامی است، افزود: ملت عزیز کشورمان به این دفاع افتخار می‌کنند و قدردان ایثارگری‌های شهدا و رزمندگان هستند.

وی با بیان اینکه کشور ما دارای جوانان برومند و مقتدر است که امروز در سوریه به عنوان مدافع حرم در حال مبارزه با تکفیری‌ها هستند، گفت: امروز کشور ما با داشتن این جوانان مقتدرتر از همیشه در خاورمیانه و جهان می‌درخشد.


ارسال نظرات
آخرین اخبار