معاون بهداشت و درمان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان خبر داد :

اعزام تیم‌های بهداشت و درمان به مناطق محروم استان

معاون بهداشت و درمان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: 11تیم‌بهداشت و درمان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان برای ارائه خدمات درمانی به مناطق محروم استان اعزام شدند
کد خبر: ۸۶۶۴۷۶۴
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۱

سرهنگ پاسدار غلامرضا آتون در گفت‌وگو با خبرنگار خبر گزاری بسیج افزود: به منظور گرامی داشت هفته سلامت وبا هدف توسعه وترویج ارتقاء فرهنگ سلامت وبا شعار غلبه بر دیابت تعداد 11 تیم درمانی جهت ویزیت ودرمان رایگان بیماران نیازمند در 11 شهرستان استان سیستان وبلوچستان اعزام شده اند.

وی بیان کرد: اعزام تیم‌های تخصصی وارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مناطق محروم از مهمترین برنامه‌های این سازمان در سال جدید است.

مسئول معاونت  بهداشت و درمان سپاه سلمان با اشاره به اینکه این اقدام به مناسبت هفته سلامت انجام شده است، گفت: در این راستا سه تیم درمانی با حضور در مساجد قدس و ابوذر غفاری به شهروندان خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌دهند.

سرهنگ آتون افزود: این تیم پزشکی پس از معاینه بیماران داروهای مورد نیاز آنان را بدون دریافت وجه در اختیار شهروندان قرار می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون 9 تیم در 9 شهرستان استان به خدمات مشاوره ویزیت و درمان رایگان مشغول هستند، خاطرنشان کرد: با توجه به نیاز هر استان سالانه بیمارستان صحرایی به منظور خدمات‌دهی به مناطق محروم برپا می‌شود که به موجب آن امکان دسترسی به خدمات درمانی برای همگان فراهم می‌شود.

وی تاکید کرد: سالانه حدود 70 بیمارستان صحرایی در کشور ایجاد می‌شود که 4 میلیون نفر در مناطق محروم از خدمات رایگان آن بهره‌مند می‌شوند.

معاون بهداشت و درمان سپاه سلمان گفت:اجرای برنامه‌های مرتبط با اقتصاد مقاومتی در حوزه بهداشت و درمان از دیگر اولویت‌های این سازمان است و سپاه استان  برای زدودن چهره محرومیت از این بخش پهناور از سرزمینمان از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار