رئیس بسیج جامعه زنان با بیان اینکه سلامت دختران جوان از شدت آرایش‌های غیرمتعارف در خطر است، گفت: برخی در انتقاد به طرح‌ امنیت اخلاقی مسائلی را مطرح می‌کنند که توهمات ذهنی آنهاست درحالیکه اگر به دنبال امنیت اخلاقی جوانان باشند باید از این طرح‌ حمایت کنند.
کد خبر: ۸۶۶۴۷۷۹
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان :  طرح امنیت اخلاقی طرح بسیار ضروری و قابل اعتماد است و می‌تواند به خانواده‌ها این اطمینان را بدهد که وقتی دختران جوان و پسران جوان آنها در جامعه حضور پیدا می‌کنند حضور آنها توأم با آرامش و امنیت است و از تعرضات اخلاقی مصون هستند.

وی ادامه داد: این طرح اطمینان خاطر خانواده‌ها را به دنبال دارد و در حقیقت مطالبه خانواده‌ها بوده است بنابراین به نظر می‌آید تمام اندیشمندان و متفکران و مردم از این طرح حمایت خواهند کرد و حتما می‌تواند یک جامعه سالم و همراه با آرامش روانی ایجاد کند.

اصلانی تصریح کرد: قطعا کسانی باید از این طرح واهمه داشته باشند که امنیت اخلاقی جامعه را به خطر می‌اندازند، این طرح عامل نگرانی برای کسانی خواهد بود که امنیت روانی و اخلاقی جامعه را به خطر می‌اندازند و هیچگاه برای عموم مردم ایجاد نگرانی نخواهد کرد چون مطالبه خود مردم بوده است مردمی که انقلاب اسلامی کردند که جامعه آنها دارای ارکان اخلاقی باشد و رعایت عفت عمومی در آن کاملا مشهود باشد.

رئیس بسیج جامعه زنان افزود: مردم متدین کشور به این امید انقلاب کردند که از فضای فساد انگیز طاغوت نجات پیدا کنند و به ساحل امنیت و آرامش اخلاقی برسند و این موضوع به برنامه ریزی نیاز دارد چراکه همیشه افرادی هستند که دشمنان قسم خورده مردم و انقلاب اسلامی هستند، افرادی کاملا معاند که با دشمن همراه هستند و از آنها و حتی از شبکه‌های ماهواره‌ای خط می‌گیرند تا حیا زدایی را ترویج کنند.

اصلانی افزود: افرادی تحت همین عنوان از آن سوی آب‌ها برای تبلیغ و ترویج مدهای صددرصد حیا زدا، محرک و خلاف عفت عمومی آمده‌اند، که بسیاری از آنها پس از دستگیری اعتراف کرده‌اند  این یک برنامه وسیع دشمن است که افرادی را در کشور پرورش دهد تا آنها بتوانند فکر و ذهن جوانان را به مسائل مادی و غیراخلاقی معطوف کنند تا جامعه را زمین گیر کرده و بی عفتی، بدحجابی و لباس‌های غیر عفیفانه را در جامعه ترویج کنند.

وی ادامه داد: امروز سلامت دختران جوان ما از شدت آرایش‌های غیرمتعارف و عمل‌های زیبایی غیرضروری در خطر است و حتی‌می‌توان گفت حادثه‌ ورامین بر اساس ترویج بی بند و باری و شبکه‌های اجتماعی حیا زدا اتفاق افتاده است، پلیس امنیت اخلاقی جلوی این رفتارهای غیر عفیفانه را می‌گیرد تا جوانان مردم امنیت و آرامش داشته باشند و به فعالیت‌های سالم اجتماعی بپردازند.

رئیس بسیج جامعه زنان با بیان اینکه این طرح دخالت در حریم خصوصی افراد نیست، گفت: سطح جامعه حریم خصوصی نیست جامعه تقیداتی دارد که هر کس در جامعه رفت و آمد می‌کند باید مقید به این موارد و چارچوب‌ها باشد و این موارد رعایت حقوق همه مردم است وقتی فردی هنجار شکنی می‌کند یعنی حقوق دیگران را تضییع می‌کند بنابراین دیگر حریم خصوصی نیست.

اصلانی اظهار داشت: وقتی فردی چارچوب عفت مداری و حیا را رعایت نکرده و دنبال ساختار شکنی باشد حکومت ملزم است وارد عمل شود و جلوی تضییع حقوق دیگران را بگیرد. برخی انتقادهای مطرح شده توهمات ذهنی افرادی است که کاملا واداده غرب هستند و به سازمان‌های بین المللی تعهداتی دادند، این توهمات از سوی کسانی مطرح می‌شود که هویت مردم را به خوبی نشناخته‌اند و از بخشی از جامعه حرف می‌زنند که قابل تسری به کل جامعه متدین کشور نیست.

وی افزود: اگر کسی دغدغه حفظ امنیت جوانان را داشته باشد از این طرح کاملا دفاع می‌کند اما برخی مسئولان از مردمی حرف می‌زنند که تعدادشان بسیار محدود است و به دنبال خوشگذرانی‌های بی حد و حصر خود هستند اما افکار این مردم به هیچ وجه قابل تسری به عموم مردم کشور ما نیست.

بسیج نیوز

ارسال نظرات