خبرهای داغ:
شهردار شهر شريفيه:

اتمام فاز نخست ساختمان اداری شهرداری شریفیه

شهردار شهر شريفيه اظهار کرد: فاز نخست ساختمان اداری شهرداری شریفیه به پایان رسیده است که که شامل مجموعه واحدهای اداری ، مجموعه اداری شورای اسلامی شهرمی‌باشد و تالار اجتماعات به ظرفیت 160 نفر می باشد.
کد خبر: ۸۶۶۴۸۰۲
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳

به گزارش خبر گزاري بسيج در قزوين، مهندس هاشمي شهردار شهر شريفيه در گزارشي  كلي  عملكرد و برنامه هاي در دست تدوين  شهرداري، در سال  جاري و برخي از كار هاي انجام شده در سال 94 را در زمينه هاي مختلف برشمردند.

 وی گفت: در سال گذشته توانستیم خدمات عمرانی و فرهنگی ارزشمندی را به نتیجه برسانیم واميدواريم در سال پیش با عزمی راسخ شاهد تحقق آرزوهای مردم شریف و نجیب شهرمان باشيم.

این مسئول با بیان این نکته که فاز نخست ساختمان اداری شهرداری شریفیه به پایان رسید عنوان کرد: این ساختمان در زمینی به مساحت 7500 متر مربع ساخته می شود زیر بنای آن بالغ بر 2200 متر مربع می باشد که شامل مجموعه واحدهای اداری ، مجموعه اداری شورای اسلامی شهرمی باشد و تالار اجتماعات به ظرفیت 160 نفر می باشد.

وی افزود: فاز دوم این ساختمان در برنامه های عمراني سال 95 قرار دارد و امید است به یاری خداوند متعال در دهه فجر سال 95 مورد بهره برداری قرار گیرد.

 

ساماندهی بازیگاه کودک میدان شهدا

هاشمی اظهار کرد: در ساماندهی بازيگاه شهدا فضای چمن به جهت محدودیت در تأمین منابع آب ، جمع آوری گردید و با نصب وسایل بازی و کفپوش لاستیکی استاندارد ، فضای دلپذیری برای گذران اوقات فراغت و بازی کودکان و استراحت سالمندان فراهم گردیده است.

شهردار شریفیه اذعان کرد: فاز دوم بوستان یاس حدود یک هکتار مساحت دارد و شامل فضاهای بازی کودکان، آلاچیق‌های استراحت،سرویس بهداشتی، فضای ویژه برای بازی‌های توپی است،در فضای دوم بوستان یاس محدوده ویژه‌ای برای تدفین شهدای گمنام پیش بینی شده است.

وی متذکر شد: احداث این بوستان با اعتباری بالغ بر 500 میلیون تومان از بهمن ماه 94 آغاز شد و به ياري خداوند در نيمه اول سال 95 به بهره برداري خواهد رسيد.

1002/ت30/ب

 

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار