خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت صاحب الامر (ع)استان قزوین گفت: اینکه در کنار پرچم آمریکا بایستیم، مصافحه کنید و لبخند بزنیم هیچ گونه خللی در طرز فکر آمریکایی ها ایجاد نخواهد کرد.
کد خبر: ۸۶۶۴۸۲۰
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۴

حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الامر (عج)استان قزوین در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج پیرامون عدم استرداد دو میلیارد دلار از دارایی های ایران و به نوعی سرقت قانونی آن اظهار کرد: این سرقت آمریکایی ها دور از ذهن نبود چرا که اساس نظریه و حکومت آمریکایی ها بر چپاول و سرقت دارایی سایر ملل است.

وی ادامه داد: تنها وسیله ای که می تواند جلوی اینگونه اقدامات را بگیرد اقتدار است، اگر ملتی با اقتدار در برابر این زیاده خواهی ها ایستاد آمریکا جرات نخواهد کرد که به اموال آنها دست اندازی کند و اگر جز این باشد عکس آن را خواهد دید.

حجت الاسلام معبودی بیان کرد: امروز که در سایه برجام  آمریکا توانسته است به سد دیپلماسی ایران نفوذ کند و به راحتی ثروت قابل توجهی را به راحتی غارت نماید دولتمردان باید با تمام قوا در برابر این دست اندازی ایستادگی کنند و اجازه صورت گیری روش تاریخی آمریکایی ها را ندهند.

این مقام مسئول با بیان این نکته که وظیفه مسئولین و آگاهان سیاسی روشن نمودن چهره زشت دولتمردان آمریکا است تصریح کرد: علاوه بر روشن کردن چهره واقعی دولتمردان آمریکا لیست بلند بالای بدخواهی و خیانت های آمریکا باید مکررا در برابر دیدگان ما باشد، امریکا گرگی است در لباس میش که هر جا فرصت کند مردم را می درد.

وی اضافه کرد: گرگ هرگز نمی تواند ماهیت خود را تغییر دهد و به هر جایی که دستش برسد چنگ خواهد انداخت و ویرانی و سیه روزی به بار خواهد آورد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الامر(عج) با یادآور شدن اندیشه های امام و اقدامات و نظرات مقام معظم رهبری در ارتباط با رویارویی با جهان استکبار متذکر شد: دیده می شود که دولتمردان ما به نوعی از آن سیاست منتقی و دقت امام و رهبری مصافحه می کنند و با خوش بینی و ساده انگاری در برابر آمریکایی ها حاضر می شوند که اگر این رویکرد ادامه یابد جز ضرر چیزی عاید ما نخواهد شد.

حجت الاسلام معبودی در بخش پایانی سخنانش گفت: اینکه در کنار پرچم آمریکا بایستیم، مصافحه کنید و لبخند بزنیم هیچ گونه خللی در طرز فکر آمریکایی ها ایجاد نخواهد کرد بلکه تنها لایه ای است که با استفاده از امپراطوری رسانه ای آنها بر روی خیانت آنان کشیده می شود.

وی افزود: سیاست ما بر پایه اقتدار، حکمت و عزت بنا نهاده شده است ولی اگر روال امروز را ادامه دهیم هر روز باید قدمی عقب بگذاریم حال آنکه با عزت می توانیم شاهد عقب نشینی دشمنانمان باشیم.

1004/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها