مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه عمار مشهد:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه عمار مشهد بيان داشت: شهید مطهری جامعیت اسلام را بیان کرد و این متفکر بزرگ اسوه ای است برای جوانانی که به دنبال اسلام حقیقی و ناب هستند.
کد خبر: ۸۶۶۴۸۳۱
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۴
به گزارش خبرگزاري بسيج از خراسان رضوي، اولین جلسه ستاد هفته عقیدتی سیاسی با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه و فرماندهی و اعضاء ستاد در سپاه ناحیه عمار برگزار شد.

در این جلسه ابتدا حجت الاسلام و المسلین سلیمانی مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه با اشاره به شخصیت بی نظیر استاد شهید مرتضی مطهری گفت: شهید مطهری جامعیت اسلام را بیان کرد و این متفکر بزرگ اسوه ای است برای جوانانی که به دنبال اسلام حقیقی و ناب می گردند.

وی کتب و آثار به جا مانده از این شهید را منبع سرشار از علوم و معارف دانست و گفت: کمتر سراغ داریم حضرت امام (ره) توصیه به مطالعه تمام کتب شخصیتی داشته باشند اما در رابطه با کتب ایشان سفارش به خواندن عمیق تمامی آنها نمودند.

حجت الاسلام و المسلین سلیمانی همچنین با برشمردن برنامه های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج افزود: تجلیل از مربیان عقیدتی ، هادیان سیاسی و مربیان صالحین و همچنین نشست های سیاسی و روشنگری با موضوع اقتصاد مقاومتی از دیدگاه شهید مطهری و برپایی نمایشگاه کتب این استاد شهید را از اهم برنامه های این هفته برشمرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها