عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: بسیج رسانه از لوازم انقلاب اسلامی محسوب شده و اگر بخواهیم بقای انقلاب حفظ و انقلاب صادر شود باید افراد مورد اطمینانی را در رسانه برگزینیم
کد خبر: ۸۶۶۴۸۷۵
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۷

آیت‌الله سید ابوالحسن مهدوی در دیدار با اعضای بسیج رسانه استان اصفهان اظهار کرد: بسیج رسانه از لوازم انقلاب اسلامی محسوب شده و اگر بخواهیم بقای انقلاب حفظ و انقلاب صادر شود باید افراد مورد اطمینانی را در رسانه برگزینیم چرا که مشکلات زیادی را در رسانه‌های داخل داشته‌ایم طوری که افرادی نفوذی در این رسانه‌ها با عوامل ضد انقلاب ارتباط داشته و حتی حقوق می‌گرفتند که اخیراً تعدادی از آنها دستگیر شدند.

وی در ادامه افزود: در چنین فضایی جایگاه و ارزش بسیج رسانه به مراتب بیشتر نمود خواهد کرد و باعث خوشحالی است که انقلاب اسلامی نیروهای خوبی را در عرصه رسانه ساخته است چرا که وجود افراد موثر و مورد اعتماد نظام تاثیر زیادی در رسانه‌ها دارد.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان گفت: عمل هر انسان بر مبنای فکر و عقیده او پایه‌گذاری می‌شود بنابراین شاکله عمل افراد برگرفته از طرز فکر آنهاست.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: دو درخت متفاوت، دو میوه متفاوت می‌دهد و دلیل آن متفاوت بودن ریشه آنهاست، وقتی در یک انتخابات می‌گویند تقلب شده و چنین تفکری را در جامعه ترویج می‌دهند عمل آن در خیابان‌ها نمود می‌کند و این نشان دهنده در گرفته شدن عمل از طرز تفکر است.

آیت‌الله مهدوی ادامه داد: رسانه‌های جهان با قدرت مشغول فعالیت هستند و بر طبق عملی که دارند می‌خواهند فکر افراد را تغییر دهند، وقتی لفظی از بسیج رسانه به میان آورده می‌شود قداست ویژه‌ای دارد چرا که بسیج آمده تا خصوصیات یک بسیجی را در جامعه ایجاد کند و باید رفتار یک بسیجی در طرز فکر یک رسانه ایجاد شود که انتظار ما از بسیج رسانه پا به رکاب بودن و جانفشانی و بسیج و بصیر بودن است.

وی با اشاره به جلوگیری از تعجیل در انتخاب کادر بسیج رسانه متذکر شد: نباید در مورد تربیت نیروی کار در رسانه عجله کرد و کمیت از اهمیت بالایی برخوردار نیست چرا که اگر کمیّت بالا برود کیفیت به تدریج نزول کرده و این به نفع بسیج رسانه نیست و باعث وارد شدن خسارت می‌شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه تاکید کرد: افراد باید مراقب باشند که به مرور زمان سقوط معنوی نکنند چرا که سقوط معنوی دیده نمی‌شود و قابل لمس نیست، در توصیه مقام معظم رهبری به تولیت جدید آستان قدس رضوی این تذکر داده شد و در بهره‌گیری از معنویات تأکید ویژه شد به طوریکه متولی حرم امام رضا (ع) باید خود بتواند به آن حضرت متوسل شود.

وی با بیان اینکه 400 نیروی کار در بسیج رسانه استان اصفهان عدد بسیار خوبی است، یادآور شد: امیدوارم این تعداد از لحاظ کیفی عملکرد خوبی داشته باشد و در راستای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و بسیج مطلوب واقع شود.


ارسال نظرات