خبرهای داغ:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند:

پرفسور سمیعی به خراسان جنوبی سفر می کند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه با پرفسور سمیعی «پدر علم مغز و اعصاب دنیا» برای حضور در استان صحبت هایی شده است، گفت: ایشان قول داده اند که به خراسان جنوبی سفر کنند اما هنوز زمان دقیق آن مشخص نشده است.
کد خبر: ۸۶۶۴۸۸۶
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، دکتر کاظم قائمی در جمع خبرنگاران  با بیان اینکه در حال حاضر سه جراح مغز و اعصاب در استان خراسان جنوبی داریم، اظهار داشت: اکنون دیگر بیماران حوزه مغز و اعصاب به مشهد اعزام نمی شوند و تمامی مراحل درمان و جراحی ها در مرکز استان انجام می شود.

 وی با بیان اینکه با راه اندازی سیستم استرایوتاکسی مغز در بیمارستان امام رضا(علیه السلام) نه تنها بیماران استان بلکه بیماران دیگر استانهای همجوار مانند سیستان و بلوچستان نیز پذیرش خواهند شد، افزود: این دستگاه از هفته جاری راه اندازی شده و جراحی از طریق دستگاه تنها به وسیله بنده که دوره آن را دیده ام انجام خواهد شد.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: به دلیل وجود متخصصان مغز و اعصاب و ظرفیت بالای این حوزه پزشکی در استان، تلاش می کنیم تا در سالهای آینده خراسان جنوبی قطب جراحی مغز و اعصاب شرق کشور معرفی شود.

 وی با اشاره به اینکه هفته گذشته مذاکراتی با معاون بودجه وزارتخانه درخصوص بیمارستان رازی انجام شد، ادامه داد: مقرر شد که برای تجهیز این بیمارستان از وزارتخانه اقدام کنند.

 وی گفت: این بیمارستان حداکثر تا دهه فجر به بهره برداری می رسد.

 دکتر قائمی با اشاره به خرید یک سیستم جدید گوارشی برای بیمارستان ولیعصر بیرجند تصریح کرد: پیش از این بیماران برای مداوا به دلیل عدم وجود این دستگاه به مشهد اعزام می شدند ولی اکنون این دستگاه در بیرجند نصب شده است.

 وی افزود: برای خرید این دستگاه حدود 600 میلیون تومان با کمک هیات امنای بیمارستان و دانشگاه علوم پزشکی بیرجند هزینه شده است.

 وی با بیان اینکه با پرفسور سمیعی «جراح مغز و اعصاب و ستون فقرات» برای حضور در استان صحبت هایی شده است، گفت: ایشان قول داده اند که به خراسان جنوبی سفر کنند اما هنوز زمان دقیق آن مشخص نشده و در حال پیگیری موضوع هستیم.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار