خبرهای داغ:
سرهنگ محبی پور گفت:ایجاد قطب های اقتصاد مقاومتی در زمینه صنایع تبدیلی از مهمترین رویکردهای اقتصاد مقاومتی در محدوده غرب شیراز می باشد.
کد خبر: ۸۶۶۵۰۳۹
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۳
کار گروه اقتصاد مقاومتی با حضور سرهنگ محبی پور فرمانده سپاه ناحیه ثارالله وحجت الاسلام والمسلمین ابراهیم مصطفوی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه ثارالله ،مدیران جهاد کشاورزی شیراز ومسئولین بانک مهر اقتصاد برگزار گردید.



فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز در این نشست گفت: ایجاد قطب های اقتصاد مقاومتی در زمینه صنایع تبدیلی از مهمترین رویکردهای اقتصاد مقاومتی در محدوده غرب شیراز می باشد

 سرهنگ اسماعیل محبی پور  اظهار داشت: کشور ما از حیث اقتصادی با مشکلات جدی روبه رو هستیم وعمده مشکلات ناشی از مسائل داخلی است وبخشی دیگر تحریم های بین المللی است



وی با بیان اینکه باید به یک خود باوری برسیم که به خودمان برگردیم گفت: باید دست عناصری که در حوزه اقتصادی خیانت می کنند برخورد شود علی رغم اینکه عده ای دچار خود باختگی شده اند که نمی شود با اتکاء به داخل روی پای خودمان بایستیم .

وی با بابیان  اینکه حرف ما این است که نباید تسلیم ومرعوب دشمن بشویم ونه با تحریم به دوره ریاضت رسید اشاره کرد: راه خود باوری اقتصاد مقاومتی است ودر این موضوع سخنرانی ومقالات بس است موقع اقدام وعمل است که پای کار بیائیم ودستگاههای متولی رفتارشان را با اقدام وعمل نشان بدهند.


وی با اشاره به اینکه سپاه هرجا که دولت نیاز باشد اماده همکاری است کمک می کند افزود: حتی اگر در جاهایی دولت تمایل همکاری با سپاه نداشته باشد. ماموریتش را فراموش نمی کند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در استان فارس در حوزه طرح های اقتصاد مقاومتی سپاه در سال گذشته با ایجاد حس خود باوری در بین مردم 40میلیارد تومان در زمینه راه اندازی واحدهای تولیدی اقتصادی زود بازده اعتبار جذب وتوزیع نموده اما دستگاههای متولی 10میلیارد تومان اعتبار مصوب استانی را نتوانستند جذب نمایند که اعتبار ان برگشت خورد گفت: در دوسال گذشته بیش از دومیلیارد تومان سپاه ناحیه ثارالله واحدهای تولیدی زوبازده ایجاد نموده  که نتایج خوبی داشته است.

وی با اشاره به اینکه القآء خود باوری به مردم از مهمترین ماموریت های سپاه در حوزه اقتصاد مقاومتی گفت:به جوانان القاء کنیم می توانیم نیازهای حیاتی را خودمان تامین کنیم.



در ادامه دکتر یزدانیان مدیر جهاد کشاورزی شیراز بر تحقق اقتصاد مقاومتی در عمل اشاره کرد وگفت: با همکاری بسیج وجهاد کشاورزی، تعاونی های تولیدی در مناطق مستعد غرب شیراز ایجاد نمائیم.



در ابتدای این نشست سروان قاسم مومنی دبیر کار گروه اقتصاد مقاومتی سپاه ناحیه ثارالله بر اتخاذ رویکرد ایجاد صنایع تبدیلی ومشکلات واحدهای تولیدی اقتصاد مقاومتی متقاضیان در این کار گروه تاکید کرد وگفت: بسیج سازندگی با نظارت کامل بر عرصه های تولیدی اقتصاد مقاومتی زمینه شتاب دادن به عرصه های تولیدی اقتصادی با هدف اشتغالزایی ورونق تولید در دستور کار قراردارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها