خبرهای داغ:

امدادهای غیبی در اطاعت از ولایت بروز می نماید

حجت الاسلام اسماعیل شریعت نژاد مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع)گفت: واقعه طبس نمونه بارز امدادهای غیبی بود.
کد خبر: ۸۶۶۵۱۰۶
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج ازقم، مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) گفت: امدادهای غیبی نه زمان می شناسد و نه مکان، هر موقع که بستر و شرایط برای امدادهای غیبی فراهم شود خداوند به بندگان خود لطف می کند .

وی به یکی از نمونه های امدادهای غیبی در خنثی سازی فتنه 88 اشاره کرد و گفت: شما حضور میلیونی رهپویان انقلاب در 9 دی را دیدید و این نمونه بارز امدادهای غیبی خداوند بود .

شریعت نژاد در ادامه گفت: امدادهای غیبی مختص به جامعه و یا اقوام خاصی نمی باشد و در زندگی شخصی افراد در صورتی که شرایط فراهم شود تحقق می یابد .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام  رضا(ع) گفت: مهمترین شرط برای امدادهای غیبی تبعیت و پیروی از ولایت می باشد، و اگر به زندگی پیامبران و ائمه نگاهی بیاندازیم و به امدادهای غیبی در دوره آنها توجه کنیم به این نکته می رسیم که رابطه نزدیکی بین امدادهای غیبی و اطاعت از ولایت می باشد .

شریعت نژاد در پایان یاد همه شهیدان انقلاب اسلامی و به خصوص شهید منتظر قائم که در واقعه طبس نقش به سزایی داشتند را گرامی داشت .

ارسال نظرات
آخرین اخبار