خبرهای داغ:
رئیس نظام صنفی کشاورزی خوزستان گفت: محصولات کشاورزی مورد نظر کشور روسیه را به بهترین کیفیت و با قیمت مناسب‌تر از کشور ترکیه در اختیار آنها قرار خواهیم داد.
کد خبر: ۸۶۶۵۱۳۵
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اهواز، ظهر امروز مسعود اسدی در نشست مشترک خانه کشاورزی و هیأت تجاری جمهوری روسیه که به‌منظور صادرات محصولات کشاورزی استان در محل سالن جلسات سازمان نظام صنفی استان برگزار شد، اظهار کرد: به هیأت روسی اطمینان می‌دهم تمام محصولاتی کشاورزی که سابق از طریق ترکیه خریداری می‌شد توسط کشاورزان استان برای آنها تامین خواهیم کرد.

وی ادامه داد: محصولات کشاورزی مورد نظر کشور روسیه را به بهترین کیفیت و با قیمت مناسب‌تر از کشور ترکیه در اختیار آنها قرار خواهیم داد.

رئیس نظام صنفی کشاورزی خوزستان ابراز امیدواری کرد: با فراهم کردن شرایط تجاری بین ایران و روس‌ها روابط صمیمانه و استراتژیک بیشتری مهیا شود.

وی خاطرنشان کرد: استان خوزستان به لحاظ محصولات کشاورزی در هر زمانی هر نوع محصولی با میزانی زیاد را می‌تواند تولید کند.

اسدی با بیان اینکه استان خوزستان 173 هزار کشاورز در زیر مجموعه جهاد کشاورزی و خانه کشاورز دارد تاکید کرد: خوزستان از ظرفیت بالایی در تولید محصولات صیفی و مرکبات برخوردار است.

وی خطاب به رئیس هیأت روسی گفت: استان خوزستان به‌عنوان قطب تولید خرما تولیدات خود را با بهترین کیفیت و برابر با استاندارهای جهانی ارائه می‌کند.

اسدی با اشاره به 3 و نیم تن متوسط تولید محصولات سبزی و صیفی تاکید کرد: کشاورزان استان این توانایی را دارند که این محصولات را بنا به نیاز و تقاضا مورد نظر افزایش دهند.

وی در پایان یادآور شد: تولید محصولات کشاورزی در استان خوزستان از طریق کشت‌های گلخانه‌ای و آزاد صورت می‌گیرد و به لحاظ کیفیت قابلیت صادرات به هر کشوری را دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها