خبرگزاری بسیج: فرمانده حوزه شهید محلاتی بسیج کارگری سپاه ولایت تبریز گفت: اگر در كشور تفكر و مديريت بسيجي توسعه پيدا كند بسياري از مشكلات اقتصادي حل مي شود.
کد خبر: ۸۶۶۵۱۵۱
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، جواد عقلمندي، خاطرنشان کرد: تا به امروز مردم ما نشان داده اند كه با استقامت و صبر در مقابل زيادي خواهي دشمنان مي توان به پيروزي رسيد و تاريخ گواه اين مطلب مي باشد.

وي با اشاره به فرا رسيدن هفته بسيج كارگري بیان كرد: در سال اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل وظيفه سنگيني بر دوش قشر كارگر است و ما نيز در كنار اين قشر زحمت كش تلاش خواهيم کرد با انعكاس زحمات و دغدغه هاي آن ها و ترويج فرهنگ بسيجي در كارخانجات به رونق بيشتر اقتصاد كمك کنیم.

عقلمندي افزود: سال گذشته با مدد خدا و همت همكاران توانستیم مقام نخست موفق ترين حوزه بسيج در جشنوار مالك اشتر را كسب کنیم و امسال هم تلاش خواهيم كرد با وجود مشكلات دوباره به اين مهم دست پيدا كنيم.


وي در پايان با اشاره به برنامه های هفته کارگر از پنجم تا یازدهم اردیبهشت گفت: در همین راستا یادواره ۱۴هزار شهید کارگری با همکاری همه جانبه سازمان بسیج کارگری و مسابقات پينت بال برگزار می شود.

ارسال نظرات