خبرهای داغ:
مدیرعامل سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان گفت: ویژه برنامه "اصفهانی‌ام" به مدت پنج شب از پنجم تا نهم اردیبهشت ماه از ساعت 20:30 در ضلع جنوبی پل خواجو ‏برگزار می‌شود‎.‎
کد خبر: ۸۶۶۵۲۳۹
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج، علی اکبر بقایی در نشست خبری هفته نکوداشت اصفهان ‏اظهارکرد: برنامه‌های شاخص و خلاقانه‌ای در هفته نکوداشت اصفهان برای عموم مردم اصفهان اجرا خواهد شد‎. 

وی افزود: سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان بحث فرهنگ + 6 را در سال 95‏‎ ‎‏ در دستور کار دارد که بخش اول این ‏برنامه در قالب برنامه هفته نکوداشت اصفهان اجرایی می‌شود‎. 

مدیرعامل سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان با اشاره به برنامه های سازمان در هفته نکوداشت اصفهان تصریح کرد: ویژه ‏برنامه جشن "اصفهانی‌ام" به مدت پنج شب در ضلع جنوبی پل خواجو برگزار می‌شود‎. 

بقایی تصریح کرد: برگزاری برنامه موسیقی با حضور "محمد اصفهانی" و مسابقه خانوادگی از بخش‌های اصلی این جشن است که ‏نمونه موفق آن را نیز در جشن ایرانی ام ویژه دهه فجر تجربه کرده ایم.‏‎ 

‎وی همچنین از برگزاری مسابقه "اصفهانی‌ام" در قالب پخش تیزر معرفی سه اثر تاریخی و دو هنرمند در شبکه‌های اجتماعی و ‏شبکه‌های سراسری خبر داد و افزود: این مسابقه به منظور ارزیابی میزان حس تعلق شهروندان اصفهانی نسبت به اصفهان و میزان ‏شناخت این شهر برگزار می‌شود‎. 

مدیرعامل سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان برگزاری ارکستر سمفونی نقش جهان را از دیگر برنامه‌های هفته نکوداشت ‏اصفهان اعلام کرد و گفت: سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان در نظر دارد در سال جاری بسته تولیدات فاخر خود را در ‏پنج حوزه داشته باشد که یکی از آنها موسیقی است که در همین راستا برای اولین بار گروه ارکستر سمفونی اصفهان با حضور ‏استاد حسام‌الدین سراج در سالن کوثر اصفهان اجرا خواهد داشت‎. 

‎ ‎وی در ادامه اجرای برنامه‌های تئاتر خیابانی با موضوعات خاص اصفهان را از برنامه‌های سازمان فرهنگی تفریحی در هفته ‏نکوداشت اصفهان اعلام و بیان کرد‎: رونمایی از تولیدات فرهنگی سازمان فرهنگی تفریحی نیز در هفته نکوداشت اصفهان انجام می ‏شود‎. 

وی تصریح کرد: کتاب‌های جشنواره گنبدهای فیروزه‌ای، جشنواره عکس شیخ‌بهایی، هنر تهذیب،‌ استفاده از نگارگری، استفاده از ‏رنگ در منظر نقش جهان، نور در مساجد تاریخی، خانه‌های تاریخی، گل و مرغ، هنر جلدسازی سنتی ایران، مادی‌های اصفهان در ‏این هفته رونمایی خواهد شد‎. 

‎ ‎مدیرعامل سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان به برگزاری شب شعر اصفهان در مرکز ادبی قلسمتان اشاره کرد و ادامه داد: ‏کارگاه نقاشیخط در میادین اصلی شهر و همچنین روبروی دانشگاه هنر برگزار خواهد شد‎. 

‎ ‎وی برگزاری نشست تخصصی هنر در گفتمان شهری را نیز از دیگر برنامه‌های هفته نکوداشت اصفهان اعلام کرد و افزود: این ‏نشست با موضوع "نشانه شناسی محله" در موزه علیقلی آقا برگزار می‌شود‎. 

‎ بقایی خاطرنشان کرد: نمایشگاه آثار هنرهای تجسمی اصفهان، نمایشگاه چیدمان و ویدئو آرت و نمایشگاه "چهارباغ" با ‏موضوع باغ‌های ایرانی از دیگر برنامه های هفته اصفهان است.‏

منبع: اصفهان فرهنگ
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ایمان
۱۸:۴۷ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
عالی
پر بیننده ها