معاون توسعه منابع انسانی دانشگاه علوم‌پزشکی اراک خبر داد

راه‌اندازی کلینیک‌های تخصصی ویژه در سطح استان مرکزی

معاون توسعه منابع انسانی دانشگاه علوم‌پزشکی اراک با اشاره به رویکرد وزارت بهداشت در اجرای طرح تحول نظام سلامت و ارائه خدمت در بخش سرپایی گفت: عملیات اجرایی ساخت سه کلینیک تخصصی ویژه در شهرستان‌های اراک و خمین آغاز شده که در ایام دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسند.
کد خبر: ۸۶۶۵۲۴۵
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۹

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، دکتر علی ابرازه در حاشیه بازدید خبرنگاران از روند پیشرفت پروژه‌های درمانی دانشگاه علوم پزشکی اراک با اشاره به رویکرد وزارت بهداشت در اجرای طرح تحول نظام سلامت و ارائه خدمت در بخش سرپایی احداث کلینیک‌های تخصصی ویژه در سطح کشور اظهار داشت: در سطح کشور کلینیک‌های تخصصی ویژه‌ای راه‌اندازی شده که در این میان سهم استان از این طرح سه کلینیک است.

وی افزود: کلینیک ویژه در بیمارستان امیرالمومنین اراک(ع)، کلینیک دیگر در مجاورت مرکز بهداشت استان و یک کلینیک ویژه در شهرستان خمین خواهد بود که با اتمام عملیات ساخت در ایام‌الله دهه فجر به بهرهبرداری خواهند رسید.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم‌پزشکی اراک تصریح کرد: کلینیک شماره یک جنب مرکز بهداشت در زمینی به مساحت دو هزار و 200 مترمربع و با اعتبار 35 میلیارد ریال، کلینیک امیرالمومنین(ع) نیز با همین میزان اعتبار و کلینیک ویژه خمین با اعتبار 20 میلیارد ریال احداث و به بهره‌برداری خواهند رسید تا حجم مراجعات به سایر مراکز کاهش و بیماران امکان دسترسی به مرکز درمانی نزدیک محل سکونت خود را داشته باشند.

ابرازه با اشاره به این کلینیک‌ها 50 مطب تعبیه شده که تمامی رشته‌های تخصصی در این مرکز خدمات لازم به مراجعان را ارائه خواهند داد، با بهره‌برداری از دو کلینیک ویژه در آینده امکان بازسازی کلینیک تخصصی امام رضا(ع) فراهم خواهد شد تا بتوانیم خدماتی مطلوب در حوزه درمان به بیماران ارائه کنیم.

وی افزود: کلینیک تخصصی ویژه خمین از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار بوده ولی هر سه کلینیک همزمان با یکدیگر افتتاح خواهند شد، اعتبارات لازم برای این کلینیک‌ها جذب شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم‌پزشکی اراک تصریح کرد: با مساعدت و همکاری مجموعه شهرداری توانستیم به موقع ساخت این پروژه را کلید بزنیم و اعتبارات در نظر گرفته شده از سوی وزارتخانه را جذب کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات