مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد به تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی در استان تأکید کرد و افزود:باید در این موضوع کار جهادی کرد و مسئولین خود را موظف به عمل کردن در این مولفه بدانند.
کد خبر: ۸۶۶۵۲۶۲
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۰
حجت الاسلام سید امان الله حسینی صدر در یادواره 72شهید منطقه زیلایی بویراحمدبا تسلیت رحلت حضرت زینب(س) گفت: این بانوی گرامی نزدیک ترین فرد به حضرت علی(ع) بود که او را اسوه صبر انبیاء گذاشته اند.

وی به دفاع مدافع حرم از حرم آسمانی بانونی صبر و استقامت اشاره کرد و افزود:دفاع مدافعین حرم از حرم اسوه استقامت انبیاء، نشانه از عرق ملی و دینی جوانان اسلام به این بانوی بزرگوار است.

شهداء قافله سالار عشقند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد شهداء را قافله سالار عشق دانست و ابراز کرد:منطقه با افتخار زیلایی این افتخار را دارد که 72شهید کلگون کفن را همانند شهدای کربلا نثار ارزشها و آرمانهای انقلاب اسلامی کرده است.

برخی شکر گذار این نعمت نیستند

وی در ادامه به برخی دست درازی ها به ارزشها انقلاب اشاره داشت و گفت: امروز کسانی هستند که شکر گذار عظمت و امن بودن ملتی به نام ایران اسلامی نیستند.

مادران شهداء اسوه صبرو پایداری انقلاب

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد مادران شهداء را اسوه پایداری و صبر انقلاب اسلامی دانست و افزود: این مسئولین باید از این مادران عبرت بگیرند .

حسینی صدر تصریح کرد: این مسئولان باید اقتدار و سربلندی را از این مادران بیاموزند که چگونه تنها فرزندشان را برای پاسداری از ارزشها و آرمانهای انقلاب روانه جبهه های حق علیه باطل کردند.

در برابر شهداء پاسخگو هستید

وی با بیان اینکه کسانی که نظام اسلامی را فدای زن و بچه خود می کنند در برابر این شهداء پاسخگو هستند، ابراز کرد: امروز کسانی در این نظام هستند که انقلاب ونظام را برای خانواده خود می خواهند و حتی حاضر نیستند در برابر خلاف های آنان موضع گیری کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه همه کسانی که زیر پرچم اسلام حرکت می کنند باید رفتارها و کردارهایشان بر اساس دین و دیانت و امانتداری باشد، بیان کرد: هر شخصی که در مدیریت و پستی باشد و برخلاف آن در جامعه عمل کند خیانکار است.

حسینی صدر به گلایه مندی مقام معظم رهبری نسبت به انجام ندادن وظیفه برخی از مسئولین در مسئولیتشان اشاره کرد و گفت: ایشان نیز به کسانی که در مجلس شورای خبرگان حضور دارند داشتند و گفته اند که این افراد اظهار نظرهای خلاف میل ملت انجام داده اند و فرمودند اگر این اظهار نظرها از روی آگاهی باشد خیانت است.

شما روزی به شعور مردم اهانت کردید؟!

وی تصریح کرد:همین افراد روزی رأی مردم را در برهه ای هیچ خوانند و به شعور مردم توهین کردند و سعی کردند به مردم القاء کنند که تقلب شده است و از فتنه خود ساخته دشمن دفاع کردند.

مردم باغی نظام را از یاد نبرده اند؟

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه اینان کسانی بودند که سخن ولی را در آن برهه بر زمین زدند و به اعلام برائت از فتنه گران پرداختند، تصریح کرد:معظم له در مدح آنان چنین فرمودند که اینان نظام و انقلاب و ارزشها را فدای زن و بچه  خود کرده اند و مخالف با زندانی شدن آنها نیز هستند.

حسینی صدر به مسئله دفاع از توان موشکی ایران و سخن متناقض برخی از این آقایان در برهه ای اشاره کرد و گفت:امروز همین افراد می گویند چرا دفاع موشکی ما باید مسالمه و مذاکره داشته باشیم و دوران موشک به پایان رسیده است.

روزی خواهند گفت چرا سپاه رزمایش برگزار می کند

وی بیان کرد: اگر راه را برای این افراد باز بگذاریم، روزی دیگر خواهند گفت چرا سپاه پاسداران مانور برگزار می کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به این موضوع  که این سخنان از زبان کسانی گفته می شوند که روزی خودشان سیاست مدار بودند،گفت:معظم در مدح این اشخاص فرمو ده اند که این سخنان اگر از روی ناآگاهی باشد که ناآگاهی است ولی اگر از روز آگاهی باشد خیانت به ملت و ارزشهای انقلاب است.

مدیون شهدایم

حسینی صدر شهداء را مظهر امنیت و ارزشهای انقلاب در طول انقلاب دانست و افزود:اگر این شهداء با ولایت مداری از آرمانهایشان در دفاع مقدس حضور نمی یافتند چگونه امروز از ارزشها وآرمانهای انقلاب دفاع می کردیم.

وی با بیان اینکه کشوری که می خواهند با تمام دنیاخواران مقابله کند باید از بنیه دفاعی قوی استفاده کند،خاطر نشان کرد: امروز باید بخش عظیمی از بودجه بیت المال صرف دفاع از ملت شود و باید با تمام پایگاههای موشکی امان از موشک برای دفاع از کیان ملت پر شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد با تأکید بر اینکه کسانی که می خواهند بینیه دفاعی ملت را نادیده بگیرند، اشتباه می کنند، و در جلوی مردم باید معذرت خواهی کنند، بیان کرد: اینان گاهی مسائلی را مطرح می کنند که باعث دلخوری و توهین به بنیه نظامی و قافه سالاران امنیت کشور می شود.

اگر رهبری نبود آل سعود معذرت خواهی نمی کرد

حسینی صدر به مسئله غم انگیزحادثه مناء و توهین چندین باره آل سعود نسبت به ملت شریف ایران اشاره کرد و گفت:همین عربستانی که آن فاجعه دلخراش مناء را انجام دادند ،اگر آن التیماتیوم رهبر بزرگ آزاد جهان افتخار و فخر اسلام آیت الله خامنه ای و بنیه دفاعی  ایران نبود آیا سعودی هاعقب نشینی می کردند.

وی با بیان اینکه ملت اقتدار می خواهد، افتخار می خواهد نه ذلالت برای دلخوشی برخی اجنبی پرستان،ابراز کرد:عربستان سعودی امروز دست پروده استبکار جهانی بوده که تروریست ها را پرورش می دهد و اگر در آن برهه اقتدار رهبر بزرگ ایران نبود اینان به هیچ وجه عقب نشینی نمی کردند و از ملت معذرت خواهی نمی کردند.

ملت تسلیم زیاده خواهی دشمنان نخواهد شد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد با تأکید بر این موضوع که مسئولان حواشان جمع باشد که ملت تسلیم زیاد خواهی دشمنان و دنیا طلبی آنان نخواهد شد،تصریح کرد:رهبر معظم انقلاب برای چندمین بار، سال را به نام اقتصاد مقاومتی نامگذاری کردند و فرمودند اقدام و عمل در راستای چنین مسئله مهمی صورت گیرد.

معظم له نگرانند

حسینی صدر بیان کرد: ایشان فرمودندکه بعضی از سخن های تکراری برخی مواقع ملال آور است و انسان از گفتن آنان خسته می شود که نشانه از نگرانی ایشان از گوش ندادن برخی مسئولان در اجرای این مولفه های مهم اقتصادی است.

وی با بیان اینکه شعار بس است و باید اقدام و عمل را پیشه کنیم، بیان کرد:توجه به مولفه های اقتصاد مقاومتی امروز به مثابه بال های انقلاب است که باید از آنها محافظت کرد.

تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی در استان الزامی است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد به تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی در استان تأکید کرد و افزود:باید در این موضوع کار جهادی کرد و مسئولین خود را موظف به عمل کردن در این مولفه بدانند.

حسینی صدر با بیان اینکه امروز اقتصاد مقاومتی قرداد بین المللی نیست بلکه تضمین دهنده اقتصاد درونزای ملت است، بیان کرد:معظم له در مدح این موضوع فرموده اند، اقتصاد مقاومتی یعنی اگر همه دنیا ما را تهدید بکند ما بتوانیم امورات مردم را اداره بکنیم.

مسئولین اقدام و عمل را از بسیج یاد بگیرند

وی به نقش خوب و مثال زدنی بسیج مستضعیفن و سپاه پاسداران در راستای تحقق بخشیدن به مولفه های اقتصاد مقاومتی در جامعه اشاره کردو گفت: در ماجرای اقتصاد مقاومتی سپاه پاسداران و بسیج گام های بلند و موثری برداشته که جای تقدیر از فرمانده لایق این نهاد دارد.

ولایت فقیه قدرت برحق ملت آزاده ایران اسلامی است

حسینی صدر در ادامه به قدرت مطلق ولایت فقیه در کشور اشاره کرد و گفت:آنچه موجب اقتدار ملت در برابر دشمن می شود قدرت امام و رهبری نظام است که راه را پیش روی مسئولان قرار می دهد.

برخی واقعیت ها را حاشا می کنند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد به مسئله مذاکرات هسته و دور اندیشی مقام معظم رهبری در مورد این مذاکرات اشاره کردند و افزود:در مذاکرات هسته ای ایشان فرمودند من خوشبین نیستم، اما گفتند راه باز است و آینده نگری معظم له نشان داده که غرب عهد شکن است که این موضوع بر همه روشن است ،ولی  برخی مسئولان این موضوع را حاشا می کنند.

ارسال نظرات